VELIKI MANGA

petak, 03.11.2006.

VRATIA SE ŠIME...

...a di je bija, a u sloveniji. ovaj tjedan pun događaja. vratio se Sale, specijalci imaju koncert u Rupi, cijela ekipa će se skupiti ovaj vikend (bar većina), sve je super i sve je ok. koncert će navodno biti zabilježen kamerama, navodno dvijema. Sale došo isti kao da nije ni otišao. ja mislio narast će ili nešto kad ono ništa. neznam zašto je uopće iša, zbog para, pih. zaboravio sam mu to jučer reći, tek je stigao ali reći ći mu. pa nemože se on tako ponašati. kao prvo otišao je nije nikoga od nas pitao dali smije. drugo bio je tamo šest mjeseci i nije se pojavljivao, ja sam zaboravio kako izgleda (morao sam gledati slike da ga se prisjetim) i onda se pojavi sa dan zakašnjenja i to isti kao i prije. nemoš vjerovat. no dobro. čuo sam da u rupi na dan koncerta neće biti alkohola. navodno je jedan od uvijeta SD bio da se dok oni nastupalu ne toči alkohol, kao hare krišna i te fore. a navodno će nastupati u haljinama i šešiorima ukrašenim paunovim perjem. frikovi.
to je to od mene, vidimo se u parku.


- 11:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • zabavno-obrazovni dnevnik bolesnog uma

Linkovi