VELIKA KAO DIJETE Možda je vrijeme... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

srijeda, 22.08.2007. ♥

♥ Možda je vrijeme...


Odlazi cirkus - Đ. Balašević

Možda je vrijeme za polazak.
Nisam sigurna. U ovom trenutku nisam ni u što sigurna.
Nemojte mi zamjeravati.
Ne znam ni sama. Zbunjena sam.
Mrzim kada mi nešto postane obaveza.
Nemam snage izbisati ovaj blog i jednostavno vas sve zaboraviti.
To nisam ja! Jer vi ste bili dio moga života.
(I još uvijek ćete biti!)
Ne odlazim ja zauvijek. Vratit ću se. Obećajem!

Ja sad idem van i vratit ću se možda tek na godinu, šta
tako gledaš u mene?
Ja sad idem van i vratit ću se možda tek za trista godina,
pa zar je to neko vrijeme?


Molim vas, ovo nije nikakva drama ili smak svijeta!
Mrzim patetiku!!
Otići ću polako. Kao što sunce zalazi.
Jer svaki trenutak je neprocjenjiv.
I zato, nemojte biti patetični.
Jednostavno... (Uh, što obožavam tu riječ.)
... idem i vratit ću se.
Možda sutra, možda za dva dana, tjedan dana, mjesec dana...
Ali, vratit ću se!
Upamtite: vrijeme i prostor ne postoje!
Postoji samo SADA i OVDJE!

Vaša Galebica Festina Lente!


Image Hosted by ImageShack.us

♥ 00:38 ♥ komentari (65) ♥ printMožda je vrijeme...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.