VELIKA KAO DIJETE Ovo mi je škola - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

petak, 17.08.2007. ♥

♥ Ovo mi je škola


Prošao si pokraj mene i nisi se javio.
Maknuo si glavu strahujući da nam se pogledi
ne susretnu jer se stidiš sebe.
Smiješno, zar ne?


Ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola i znam da bit će još i bolnije
jer svaka ljubav nova ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije


Nema veze. Ne misli da si me povrijedio.
Ne, nipošto! Samo si dokazao da si gad.
Nisi me ni iznenadio jer sam podsvjesno
znala koga sam imala uza se.


Koje su to riječi sto su meni sisle s usana
ne poznajem ni jednu što bi kazni ovoj bila jednaka
jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć
jedna malo prije, druga kasnije



Sada ti više ne trebam jer si sve
izvukao od mene što ti je trebalo.
Znam ja, doći ćeš ti jednoga dana,
no tada ću biti spremna za reći: ˝NE!˝


Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene
na poljima od snova ne pušta se korijenje
ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije


♥ 17:47 ♥ komentari (34) ♥ printOvo mi je škola

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.