VELIKA KAO DIJETE Telefonski poziv... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

subota, 07.07.2007. ♥

♥ Telefonski poziv...

Šetam obalama svog ludila u glavi
i nespretno sanjarim o svom,
već sada, izgubljenom Vojniku.
Koliko telefonskih poziva, nepotrebnih riječi,
sanjarenja, suza, sreće i ponosa...
A On je otišao. Izgubila sam Ga zauvijek.
Jučer uzeh u ruke telefon i moji prsti
makinalno počeše birati Njegov broj...
Zazvonilo je jednom. Nisam bila svjesna.
Previše mi je nedostajao tog trenutka.
Prije nisam tako razmišljala. Ne.
Mrzim kada On ne zna reći: ˝Oprosti.˝
Zašto je riječ oprosti tako prokleto teška?
Izgubila sam Ga zbog te, njemu, strane riječi.

Image Hosted by ImageShack.us


Ali, sve bih Ti oprostila.
Sama sam kriva. Jer postadoh Ti
nešto normalno, nešto što se ˝Kao Ono Podrazumijeva˝.
Tako nije smjelo biti. Dogodilo se...
Svakim danom očekujem Tvoj telefonski poziv,
sanjam da će moj mobitel zazvoniti onom pjesmom
koju si Ti izabrao - Behind blue eyes.
Sjećaš se te pjesme?
Sjetiš li se ikada mene i naših razgovora?
Ne vjerujem.
Ti si jedno Preponosno Dijete
koje nije svjesno što gubi, što je izgubilo.
Žao mi je... Srest ću ja još mnogo takvih kao Ti,
ali nitko nikada ne će biti Ti.

♥ 23:59 ♥ komentari (31) ♥ printTelefonski poziv...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.