VELIKA KAO DIJETE Galebica Jonathan - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

utorak, 16.01.2007. ♥

♥ Galebica Jonathan

Image Hosted by ImageShack.us

Nebo ne postoji. Nebo nije ne mjesto ni vrijeme.
Nebo je savršenstvo!



To je cijena nesporazuma.
Ili te proglase bogom ili vragom!



Ne volimo mržnju i zlo, dabome. Treba učiti da se spozna istinski galeb, ono dobro u svakom galebu i pomoći im da i sami to vide u sebi. To je ljubav o kojoj sam ti govorio. Sasvim je zgodno kad prokljuviš u čemu je stvar.


Dodirnut ćeš nebo, Jonathane, kad dosegneš brzinu. To ne znači letjeti tisuću kilometara na sat, niti milijun, niti brzinom svjetlosti. Jer, svaki je broj ograničenje, a savršenstvo nema granica. Savršena brzina, dijete moje, znači biti ondje!




Galeba Jonathana Livingstona pročitah u šestom razredu. Od tada se sve promijenilo. Obožavam tu knjigu. Jedinstvena je. Pronalazim sebe u Galebu... Možda čudno zvuči, ali istina je. I ja želim postići ˝savršenstvo˝, želim biti Galebica Jonathan. Živim za svoje nebesko prostranstvo, živim za svaki novi trenutak kojim ću biti bliže ostvarenju sna. Polako letim, otkrivam nove smjerove i nove načine, letim nikada ne zaboravljajući na Učitelja Fletchera. Želim pomoći jadnom Jatu. Ne, nisu oni krivi! Nisu krivi što ne znaju da ne postoje granice. Mi ih zamišljamo, nekako, tješimo se da smo došli do granice i gotovo je. Griješimo!!
Svatko ima svoj poseban let. Svačiji je jedinstven. No, ne smijemo druge osuđivati jer su otkrili, nama još možda nepoznata prostranstva. Zašto to činimo?
Znate, svi ste vi moji Galebovi... Svatko je posebni Galeb, sam sa sebe, jedinstven i neponovljiv...

♥ 21:59 ♥ komentari (21) ♥ printGalebica Jonathan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.