< velikajebada .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE
Three Days Grace Lyrics
Never Too Late Lyrics
free hit counter
hit counter

evo budale od koje je blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uv dobra dobra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uuu opasnooooo ja u uniformi haharofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nekako iam potrebu da stavim ovu slikurofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rrrrrrrrrrrrrrrrrr puma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo vam nedavno slikane slike mojega kuma rofl(za info slasticar u ambasadoru ) tako ako dobijete salmonelu od kolaca znate koga tuziti rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Name:Ivan
Surname:Tammaro
Nick: tammaro jbg nije nes ali me svi zovu po prezimenu
msn: splitfirecigo12@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

volim:
-muziku
-jepove
-copper
-cigarillose

sto mi ide nakurac:
-skola
-praksa
-stara

omiljena zika

akcent

2 times

svi koji dodjete ovo poslsajte obavezno

i came fore you


- Bullet For My Valentine Lyrics

blog link

TOKYjeva fusarija

RIAD muZICA

ida - jako dobri postovi obavezno pogledati

moja luda sestra xD

ljepa tinaa

na greskma se uci xD

peder sa blevedera frković

seba

ivancica XD

sljokica

Gabby wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

smokii

velike gluposti

SPIDER PIGGGG

luda zaba1

luda zaba cant tuch this xD

luda zaba in da house

luda zaba kokice

luda zaba mi smo championi xD

lol nemogu doci do daha

lol koje gluposti lol

MC HUMMER CANT TUCH THIS LLOLOLOLOLO

biseri policajaca by pjanac

nedjelja, 29.06.2008.

weeee feste

evo da napisem novi post nakon 30 godina bio sam u utorak u jusicima na IVANJI festa party predobra svirase pjevase pijese a za one totalno pijane se i plese rofl bili smo od 9 do 4 ujutro i onda se ekipa raspala jer je band prestao svirati na srecu ja uspio ptitati za sliku prije nego sto su sve cure otisle ca roflFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
i dobro sutra dan otiso na test da mogu raditi u bjeloj patroli i proso sa 41 od 45 bodova weeeeee i otiso sa jednim frendovima se zaklat partyod srece i onda jucer (subota) festa PETROVA neam pojma zasto tim festama daju ime ali dobro i jucer sam se ono solidno napio bio bi i vise ali nije vise bilo koga da samnom pije rofl nista to bi bilo to nema vise posta do sljedeceg klanja sa cugom ili dok ne nadjem curu a ipak mi se cini da ce biti prije da mi bubreg otpadne od kolicine alkohola nego ono drugo tako da pozz narode wave


evo desilo se nes danas zbog cega sam dobio jednu manju inspiraciju da nes napisem : čovo moj ovo je posveceno tebi i sranju od life-a



YOU you are the pain in me
And I tougt that u will keep loving me
Now my heart is broken
And it was 2often


Now I will not cry
Because tomorrow is a new day
And from the ashes I shall rise
Like the phoenix I will fly

And u will be left in forgotenes
U shall newer see me again
And I will newer feel you again

- 11:48 - Comment To My Tuborg Green :D... (5) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.