< velikajebada .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE
Three Days Grace Lyrics
Never Too Late Lyrics
free hit counter
hit counter

evo budale od koje je blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uv dobra dobra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uuu opasnooooo ja u uniformi haharofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nekako iam potrebu da stavim ovu slikurofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rrrrrrrrrrrrrrrrrr puma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo vam nedavno slikane slike mojega kuma rofl(za info slasticar u ambasadoru ) tako ako dobijete salmonelu od kolaca znate koga tuziti rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Name:Ivan
Surname:Tammaro
Nick: tammaro jbg nije nes ali me svi zovu po prezimenu
msn: splitfirecigo12@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

volim:
-muziku
-jepove
-copper
-cigarillose

sto mi ide nakurac:
-skola
-praksa
-stara

omiljena zika

akcent

2 times

svi koji dodjete ovo poslsajte obavezno

i came fore you


- Bullet For My Valentine Lyrics

blog link

TOKYjeva fusarija

RIAD muZICA

ida - jako dobri postovi obavezno pogledati

moja luda sestra xD

ljepa tinaa

na greskma se uci xD

peder sa blevedera frković

seba

ivancica XD

sljokica

Gabby wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

smokii

velike gluposti

SPIDER PIGGGG

luda zaba1

luda zaba cant tuch this xD

luda zaba in da house

luda zaba kokice

luda zaba mi smo championi xD

lol nemogu doci do daha

lol koje gluposti lol

MC HUMMER CANT TUCH THIS LLOLOLOLOLO

biseri policajaca by pjanac

nedjelja, 14.10.2007.

jebeno

baaaaaaaaa jucer je bila jebenica frend je imao partijuadu doma naroljao sam se ko budala nismo isli ca do 8 ujutro bilo je svega i svacega ljudi poludili lol ko da je neko trpao drogu u pice jos smo imali rostilj a sve nekako ful slano pa smo josvise pili lol a prije svega tona prsuta e mismo oko 3 bacvice od 60 litara mozda je u 3ocj ostalo nes malo pive ispraznili nas16 i to jos + mjesanje + vino + zesticeparty sve i svakakve ali naj vise mi je sprzilo grlo tekila e sjetiosam se jedne cure u jednom trenutku me nes podsjetilo na nju i ja odmah iz dva puta cjelubocu od litre tekile na ex bio sam mrtav nisam znao sto je ljevo sto je desno jos mi specijalci isli da cemo plesat nakraju od plesnog plodja bio krevetrofl doslismo svi ko da smo izresetareni da plesemo jos se drzim za curu skojom sam plesao i ona za mene ma nema sanse nekako su ubacili cd i pocela mjuza a mi svi od smjeha vise nismo mogli samo smo popadali na pod kao jabuke sa grane lol od toga se vise ne sjecam nicega samo da sam se u 7 i pol probudio na kaucu sa tom tipicom meni na prsima lol neznam kako to a bas me niti ne interesira rofl ae nis 10 satije idem ja jos malo odspavat pa se jos cujemo pozz
faci marijanu djesi pajdo steta sto te nisam zvao
i ostatku razreda

evo nekako je samo house i dance bila ali k evo uz sto smo mislili plesat e da i linija je bila identicna pa me nebi cudilo da na je cula cjela rijeka lol


evo i za tu curu koje sam se bio sjetio

- 09:54 - Comment To My Tuborg Green :D... (58) - Print... - #


subota, 06.10.2007.

evo neznam sto da kazem

evo bas neznam sto da kazem jucer sam htjeo doci na bjleu nedelju ljepo sa frendovima se propiti do jutra ali dobio sam poruku od jednog frenda da ta cura koja mi se svidja hoda sa jednim likom i to me udarilo ko meteor ali k imao sam jos jedan razlog da se propijem kroz noc ali ide jos bolje naputu za tamo dok sam vadio mobitel iz djepa sam posijao 200 kuna i onda me totalno prosla volja za ici pit ostao sam spavat kod frenda ako se tih 5 minuta moze zvat spavanjem ali k bolje ista nego nista protekla 3 tjedna nisam ni oko sklopio jednostavno iz nekog neobjasnivog razloga nisam spava isao spavat u 4 jutro ili 10 nevecer pijan ili trijezan nikako nisam mogao zaspat ae ljudi cujemose i marijane mislim da cu pocet sljediti tvoj savjet da idem na neku iz skole jer ovako vise ne mogu previse puta sam ga jednostavo spajao i vec sam komade poceo gubiti Free Image Hosting at www.ImageShack.us a evo vam ljudi jedna pjesma

- 23:18 - Comment To My Tuborg Green :D... (29) - Print... - #


srijeda, 03.10.2007.

vo neto novog

proslu nedelju sam bio kod kuma malo ja i njegov brat smo isli se vozit po sumi dao mi je sota(njegov brat) da vizim i islo mi je ono prvih 10 puta mi se ugasio ali kasnije sam 15stak minuta vozio bez problema tam o smo isli u jenu spilju e ljudi nebite vjerovali koliko je tamo ljepo imam samo par slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovdje tu se je sota sjetio mapuniti staru bateriju od auta i prikljusiti svjetlo od jednog razbijenod auta lol ali ipak radi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



e da i jos nesto evo za jednu davnu ljubav koja jos uvjek je prisutna

- 17:41 - Comment To My Tuborg Green :D... (20) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.