< evo da se malo javim - velikajebada - Blog.hr .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE
Three Days Grace Lyrics
Never Too Late Lyrics
free hit counter
hit counter

evo budale od koje je blog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uv dobra dobra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
uuu opasnooooo ja u uniformi haharofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nekako iam potrebu da stavim ovu slikurofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rrrrrrrrrrrrrrrrrr puma
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo vam nedavno slikane slike mojega kuma rofl(za info slasticar u ambasadoru ) tako ako dobijete salmonelu od kolaca znate koga tuziti rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Name:Ivan
Surname:Tammaro
Nick: tammaro jbg nije nes ali me svi zovu po prezimenu
msn: splitfirecigo12@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

volim:
-muziku
-jepove
-copper
-cigarillose

sto mi ide nakurac:
-skola
-praksa
-stara

omiljena zika

akcent

2 times

svi koji dodjete ovo poslsajte obavezno

i came fore you


- Bullet For My Valentine Lyrics

blog link

TOKYjeva fusarija

RIAD muZICA

ida - jako dobri postovi obavezno pogledati

moja luda sestra xD

ljepa tinaa

na greskma se uci xD

peder sa blevedera frković

seba

ivancica XD

sljokica

Gabby wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

smokii

velike gluposti

SPIDER PIGGGG

luda zaba1

luda zaba cant tuch this xD

luda zaba in da house

luda zaba kokice

luda zaba mi smo championi xD

lol nemogu doci do daha

lol koje gluposti lol

MC HUMMER CANT TUCH THIS LLOLOLOLOLO

biseri policajaca by pjanac

subota, 29.09.2007.

evo da se malo javim

evo da se javim u subotu se islo u Pulu na mini sabor HDZ-a mislim reklisu da ide omladina pa otisao i ja party da nebudem doma lol vec rano ujutro zajebancija kaze nas vodja puta da dodjemo u 7.30 ja i stara tu vec bili u 7 znate onako ona oce da odmah zauzme naj mjesto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i dobro dok se autobus sa vodom puta tek u 8 pojavi lol nuikome se nije dalo cekat i dobro onda jos polasata za ukrcavanje i ok krece se

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i lol tek smo sjeli in vec na vratima jadrana pauza naravno merenda bilo je sandwich-a i vode ali naravno znase seniori ko seniori nejdu na put sa drutvom be zestica tako da je toga vec u 9bilo lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i dobro nastavlja se put u poznao 2 fora lika naravno specijalca lol na onom stopu na omv-eu kupili vec 4 litre piva i nije medju nas 3oje to trajalo ni do pule ali ok evo par slika neke sam ja slikao neke oni XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e u dvorani je bilo ludilo lol slusajt ovo na pocetu nismo smjeli stajat sa transparentom i da cermo ga daat nekima od nasim koji sjedi lol niko se nam nije htjeo dignut niko ga nije htjeo drzat pa onda ko mozemo stajat pa opet nesmjemo itd i ok pocinje dolaziti sanader ali nemam tu sliko predalise ja i fren i drzali transparen na kolcima na podu kao da su zabijeni i jos 6 cura izmedju nas dvoje i mi jedini sa transparentom (mislim jeini koji su ga drzali ispred sebe kada je ivo dolazio jer smo stajali mi sa ljeve i desne od puta tako da je nas naj fotoaparat viodio pogledajte sutra u novinama ako vam se bude dalo trebala bi biti koja slika ok pa poslje toga su imali predstavnici sabora kao za govor iu poslje govora naravno pjesme evo video pa pogledajte koliko je bila puna dvorana i naravno nas 12setak stojimno jer nema mjesta i evo jos par slika tjekom sabora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dbro na putu za natrag ja i ona 2 specijalca smo promjenili bus isli mi sa mldajim curama natrag i ja ljepo zaradio 4 broja lol za putu za natrag se kod nas deralo vino party jbga nije bilo vise piva rofl ali k ljepo je bilo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kasnije smo sa curkama na grbcima na okretistu 2uje dobro ispod grbca isli na kavu nazalost nemam slika i tako mi na kavi jedno 2 sata pricali o svemu i svacemu i dobro isli skoro svi do grada na stanicu ja prvi izasao i otisao na 4vorku lol kada dodjem skoro doma cujem ziku kad na kraju u mjesnoj zajednici jos jedan festa lol i iso pa pridruzio Xd evo par slika od ekipe lol i dobro i kada je tu zavrsila festa oko 10 navcer lol se u jedan podrum ej strava totalno strava nesto predivno to stvarno treba vidjet ne samo da je ljep po sebi nego ima svih i svakakvih pica koji se mogu domace proizvoditi proizvedeno evo i tu par slika i to bi bilo to nema toliko slika kako bi vam mogao opisat kako je bilo strava ali k nis ae odgovorim vam na komentare

- 23:36 - Comment To My Tuborg Green :D... (30) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.