male stvari.....

16.04.2007., ponedjeljak

evo da i ja nest napisem

a ja sam ja .ovoga mislim tomo.posto sam od svojeg bloga odustal.jer mi vise nema smisla ga pisati sluzim se malo anjinim koja je tak dobra pa mi ti dopusta.fala misika.i da joj malo upropastim ga svojim netocno napisanim recima odnosno recicama.tak. :) al kaj bus kad su mi starci ne meli pare kaj bi v skolu isal,pa sam pasel krave doma.nego nem duljil slavim 19. rođ. 19.4. slavlje bude 21. u hodosanu kod jozeka mislim u njegovom vocnjaku.pa ko more nek dojde.al sam da napomenem ovo bu hc festa.kaj god da to ve znacilo.anjica volim te jako,jako. i. i . neznam volim te.glupo mi je vec pisati o tome da smo skoro godinu i pol skupa .jer mi na celi zivot (kak si ja planiram biti s tobom) zgleda jako malo.pusa.
  • u 18:56||pishi mi!!!! (16)||printaj!||# ||^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    < travanj, 2007 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Komentari on/off?

    Opis bloga

    dosadno mi je...bolujem od ljenosti,paaa....
    blog je dobil naziv po zadnjem albumu od elementala....
    koji je btw odlican.....

    nesh o meni...

    ja sam:
    Anja,
    zzzvakacha,
    grmek,
    prasica,
    machkica,
    zhabica,
    maaazaaa,
    andjeo,
    kak za koga, heheh...
    sad sam 3.razred jezicne....
    ak koga zanima:
    sretno zauzeta ;)
    i tak...

    malo slikica...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    starkice ... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting slika: ImageShack
    design: Lucy