male stvari.....

28.03.2007., srijeda

evo me...al na kratko :+)

nemam bas vremena pisati posteve,skola mi ne dopusta...


al ovo moram napisati...
u ponedjeljak sam isla prvi put VOLONTIRATI u caritasov dom....
isle smo Blanka i ja...al Blankica je vec vise puta bila...
nakon posjeta osjecaji u meni bili su totalno zbrkani...veselje,tuga,strah,sazaljenje,plemenitost,ljutnja,blazenstvo,skromnost....sve...
mjesavina osjecaja koju budem pamtila jaaaaaakoo dugo....mozda i zauvijek....
joj ne znam kak opisati kaj mi se dogadjalo....
znam samo da budem otisla cesce tam!!!!

budite dobri, veseli, pametni....
*pa-pa*
  • u 09:20||pishi mi!!!! (7)||printaj!||# ||^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    < ožujak, 2007 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Komentari on/off?

    Opis bloga

    dosadno mi je...bolujem od ljenosti,paaa....
    blog je dobil naziv po zadnjem albumu od elementala....
    koji je btw odlican.....

    nesh o meni...

    ja sam:
    Anja,
    zzzvakacha,
    grmek,
    prasica,
    machkica,
    zhabica,
    maaazaaa,
    andjeo,
    kak za koga, heheh...
    sad sam 3.razred jezicne....
    ak koga zanima:
    sretno zauzeta ;)
    i tak...

    malo slikica...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    starkice ... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting slika: ImageShack
    design: Lucy