male stvari.....

03.01.2007., srijeda

nova godina, novi dizajn :)



prvo: SRETNA NOVA SVIMA!!!!

nadam se da ste se dobro proveli....ja jesam yes wink



mjesto radnje: Tomiova kuca

vrijeme radnje: 31.12.2006. 19:00h - 01.01.2007. 05:30h

likovi: Iva, Ante, Sanja, Jerac, Tomo i ja

KRATKI sadRzhaj:
doshla sam ja k Tomiu oko sedam kao da pripremimo sve.je bash....wink druzhili smo se mi, a oko pol devet su nam se pridruhzili i ostali.....za pocetak sam ja skuhala kavicu pa smo nastavili s bambijima i pivicama party smokin ugodnim razgovorima i tak to;sve dok nam Ante nije ogladnio pa smo ishli njupati njami.....nastavili smo s zajevansijom smijeh wink i ispijanjem omiljenih nam tekucina party party.....pa sam obavijestila ja ljudeke da imamo twistera yes joooj tu su nastale najzanimljivije fotke rofl smijeh naughty hehehe....igranjem twistera docekali smo i novu pa smo se izljubili kiss kiss i izgrlili i otplesali valcer lud bang....i tak to....pa su se parovi malo odvojili da si cestitaju kak treba cerek yes....oko tri-pol cetiri deckima+Sanji se pocelo pajkiti zijev zijev al se Iwika i ja nismo dale wink mi smo plesale, i plesale, i plesale....yes rofl nut ostali su nam se divili od kud nam snage i volje....i plesale bi mi jos da nije nazvala moja mamica i obavijestila me da bi trebala polako doma ici rolleyes i tak su za cas svi otishli pa-pa....mah

zakljuchak:
1.) bilo je jaaakkooo eeeeppoooo yes party smokin smijeh cerek
2.) Iwika je moj nabolji plesni partner yes evo ti kiss
3.) moja mama je partibrejkerica rofl lud hehehe...


+ kiss mojem najdrazhem mucachu cerek


ahaaa....imali smo mi i reprizu drugu vecer yes nut al bez Sanje,+ beer
morali smo potroshiti zalihe party njami party

wave pa-pa wave
  • u 13:44||pishi mi!!!! (18)||printaj!||# ||^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    < siječanj, 2007 >
    P U S Č P S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Komentari on/off?

    Opis bloga

    dosadno mi je...bolujem od ljenosti,paaa....
    blog je dobil naziv po zadnjem albumu od elementala....
    koji je btw odlican.....

    nesh o meni...

    ja sam:
    Anja,
    zzzvakacha,
    grmek,
    prasica,
    machkica,
    zhabica,
    maaazaaa,
    andjeo,
    kak za koga, heheh...
    sad sam 3.razred jezicne....
    ak koga zanima:
    sretno zauzeta ;)
    i tak...

    malo slikica...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    starkice ... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting slika: ImageShack
    design: Lucy