male stvari.....

04.12.2006., ponedjeljak

10 mjeseci ljubavi.....

danas je tomeku i meni 10mjeseci od kad smo skupa.....
tolko toga smo proshli....
i lijepo......
a i ruzno.....
al nikad se nismo prestali voljeti.....cerek
Voli me da te mogu voljeti, drži me da te mogu držati.
svakim se danom volimo sve vishe....cerek
i taaaak sam sretna zbog toga....yes
sretna sam kaj sam uopche nasla takvu osobu....
tak dobrog decka....
punog ljubavi.....
razumijevanja.....
strpljenja......
prije puno vihe od 10 mjeseci moje srce bilo je slomljeno na tisuce komadicha.....
nisam znala sto je ljubav.....no
Zar voli onaj koji samo govori-"volim"?
al dobro sam znala za bol.....
patnju.....
razocaranja.....
zbrka u glavi bila je nepodnoshljiva.....
al tomo me takvu prihvatil....
zavolel....
mazil i pazil.....
slusal....
Ljubavni pogled dug je tekst
osvajal moje srceko.....cerek
lijecil ga.....
i izlijecil....
Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na
mjesto.

tolko kolko volim njega nikad vise nikoga nebum....cerek
sad sam ispunjena......cerek
sretna....
Što je sreća? Znati što se hoće i to strastveno željeti.
Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti.


VOLIM TE mucah moj..... kiss
  • u 16:11||pishi mi!!!! (13)||printaj!||# ||^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    < prosinac, 2006 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Komentari on/off?

    Opis bloga

    dosadno mi je...bolujem od ljenosti,paaa....
    blog je dobil naziv po zadnjem albumu od elementala....
    koji je btw odlican.....

    nesh o meni...

    ja sam:
    Anja,
    zzzvakacha,
    grmek,
    prasica,
    machkica,
    zhabica,
    maaazaaa,
    andjeo,
    kak za koga, heheh...
    sad sam 3.razred jezicne....
    ak koga zanima:
    sretno zauzeta ;)
    i tak...

    malo slikica...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    starkice ... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting slika: ImageShack
    design: Lucy