{[vehementno.

nedjelja, 19.03.2006.

[sudar][ili pokušaj oduzimanja života?]

Kratka vijest: (neslužbena, al ćete o tome sutra vjerojatno čitati u novinama):

Danas, 19.03., oko 18:30 sati, potpuno nedužno, moja slatkica i ja stajali smo na stanici kod Zagrepčanke i čekali tramvaj kako bi frendu u domu S.D. napravili iznenađenje povodom njegovog rođendana. Smijali smo se nekom liku koji je svojom bradom do trbuha izgledao poput jednog, ne toliko popularnog pripadnika jedne antiamerikanističke organizacije. Odjednom, zvuk automobilskih kočnica, udarac, i jauk!!!Otprilike 50m dalje od nas, bijeli je auto, vozeći velikom brzinom u tramvajskoj traci lupio niotkuda stvorenog čovjeka koji je od udarca poletio na haubu, udubio se u staklo, te se katapultiranim načinom odbio na cestu.Njegovi su uzvici bili stravični!Zanimljiv je bio i taj bradati pored nas koji je pokrio lice rukama i ponavljao "joj, zašto sam morao baš tamo pogledati, zašto sam morao baš tamo pogledati".
Nesretnik je ležao neko vrijeme na cesti, a tada se vjerojatno pod utjecajem adrenalina naglo dignuo, zateturao na jednu stranu, te onda prešao na skroz drugu stranu ceste i legao na pod.Promet je stao, počelo se pojavljivati sve više znatiželjnih pogleda, tramvajski se red promijenio te nanio gnjev na lica umirovljenika koji su, kad smo stigli na savu, ispitivali vozače "pa zašto mi sad moramo čekat?",a jedan od ZET-ove garde im je odgovorio "pa nisam ja kriv što je tamo neki čovjek skočio pod auto".
Sudar?Ili pokušaj oduzimanja vlastitog života?
Nadam se da ćemo saznati već sutra u dnevnom tisku.

- 22:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.