13.11.2006., ponedjeljak

here comes the sun

genijalna pjesma, genijalna!!!!!
and I say it's all right!!!

No uglavnom... krenimo od subote..
Ujutro i popodne trčanje po velesajnu i kopuvanje knjiga!!!!
BILA SAM U RAJU!!! KNJIGE!!!!!!
ja volim knjige!!!!!!(osim ako imaju veze s školom... onda mi nekak nejde)
onda navečer u Gimnet!(prije toga sam s Memačom pisala recenziju na izložbu iskoro smo se ftrgle od pisanja:)))
Gimnet.....
genijalno!!!
celi gimnet je čagal henki penki(naravno i janja i ačner i ja) na sonik enđlsima i bila je jedna super diđejica koj je puštala grejt muzik i posle nas je snimala kak čagamo!!
Čak je i Hax čagal!! :))
Bilo je genijalno!!!!!!
Došla je i ona osoba iz prošlog posta ali brzo se pobrala:)))))
A jučer je bil taj dan...
Moj deda je konačno saznal das am vegetarijanka
reakcija je bila čak i dobea, ja sam očekivala da bu me se odrekel...
ali bilo je dobro.... HVALA načemu
sad sam pisala neki glupi esej za likovni!!!
joooojjj
sad moram u školu!
e da , ovo moram napisati....
stihovi made by offspring za jednu osobu
Don't get me wrong I now that you're only being good
but that's what's wrong I gues I just misunderstood....
shvati to kak god hočeš!!!
bog daj sreče zdravlja!!!!!!!!!!!!!1

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3