08.11.2006., srijeda

Evo me

Bokač ljudi, imala sam u planu napisati jako opaki post, ali mislim da to nema smisla..
Zakaj sa se zajebavam s ljudima koji nisu dovoljno vrijedni da o njima opce pišem..
Ali ipak, samo sažetak događaja.... E svi ste već čitali o Q-u... e da... moja jedna draga frendica koju sad nebi spominjala je u subotu zabrijala s njim unatoč tome kaj je znala da se on meni jako sviđa i sve kaj ja osječam prema njemu.... E, da se oni bar vole ili nekaj sličnio, nebi meni bilo žal, ali oni su samo task zabrijali za zajebanciju....
Ali nema veze, she's replaced, but he is not!!!
Ja još uvjek osjecam isto prema njemu...
E da... ljudi moram vam reči da je Janja fakat God damn angel(valjda se tak piše). Ona i Ačner su me tješile dok su ovi dva skakali jedan po drugome.....
VOLIM VAS!!!!!!!
ajde ljudi...
Bog daj sreće zdravlja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3