27.10.2006., petak

No...

No evo, da napišem malo normalniji post(iako neznam dal je to moguće)
to je čru da sam u kazni, ali nadam se da bu ta kazna bar malo pomogla u mojim ocjenama
E da iz fizike sam dobila 2(pol boda mi je falelo do 3) i to je za mene ogroman uspjeh budući da ja isto kao i moja draga prijateljica janja nisam nikad imala fiziku do sad!!
A kaj je najbolja fora bilo je i slabijih ocjena od moje!!!
JEEEEEEEEEJ!!
No, i još uvjek mi se sviđa Q!!!
Jako!
Jako!!!
JAKO!!!!!!!!!
Al mislim da on to ne kuži!!
Al nema veze...
Ima još jedan jako zgodan dečko
Al, on mi se ne sviđa baš tak jako!!
No, mislim da je to to,
e da ak neko ima ideju kaj da ja budem za helovin nek mi javi podhitno!!!!!
No to je jedino dobro !
smijem u gimnet za helovin!!!!!!!!!!
jeeeeee

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3