17.10.2006., utorak

Opet ja, vedrija, veselija, zaljubljenija!!!

evo me ljudači...
Maknula sam se iz one emo atmosfere...
je je
znam da ne vjerujete, ali jesam...
skužila sam da ustvari opče nisam tužno zaljubljena(no, možda u jednu ruku jesam, al čitaj dalje..)
naime...
taj dečko, zvati cemo ga recimo Q i ja smo si jako dobri!
da da dobro ste pročitali
i mi smo jako često skupa i tak to sve, al mislim da on baš ne kuži da se on meni tak sviđa kaj bi si odrezala desnu ruku za njega
no uglavno...
Q je jako ok i fakat mi pomaže u puno toga i ja bi več najrađe zela semafor i pojntala na sebe- halo blink blink dečko kaj ne kužiš???
no uglavnom nije bitno..
i tak...
danas sam dobila 5 iz geografije...
i tak...
skužila sam da mi se do sad samo jedna osoba tak sviđala u životu...
a to je bil

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3