suton

             subota, 30.04.2005.




paralele


Poći ću putem
gdje se tvoja riječ ukršta sa mojim mislima.
Otići ćemo zajedno u tamu
oslobođeni stega
i možda sretni.
Tvoja će ruka biti u mojoj.
A možda se opet probudim sama
-golo tijelo u magli.
Slušat ću zvukove života iz nekog drugog svemira
nezainteresirano ispitivati
nepoznate dimenzije duše
i shvatiti da me svjetovi više ne trebaju,
i ne žele, i ne mogu...
Kome ću tada pokloniti osmijeh
moje žedne duše?
Kome ću darovati moje snove u boji?
A kome zadnju suzu umirućeg srca?
  
šumskim stazama
     - 22:11 -      Komentari (4) -      Isprintaj -      #

             petak, 29.04.2005.

čamci

     - 18:29 -      Komentari (0) -      Isprintaj -      #

             četvrtak, 28.04.2005.

Muško je tijelo   

      
      oda radosti
      poklonjena svakoj ženi.
      Muške su ruke
      stupovi granitni,
      na njima leži
      svod nebeski.
      Ramena satkana od čelika
      i noge
      nabrekle od snage.
      Nikada ne svijaju leđa
      pogleda uprtog naprijed.
      Dva crna bisera
      u dubinama neispitanim,
      da li kriju ljubav
      ili smrt

     - 21:47 -      Komentari (1) -      Isprintaj -      #

             srijeda, 13.04.2005.



skriveno cvijeće

čempres   Pandorina kutija moje duše
leži zatvorena u tami,
i čeka.
Kada ću je otvoriti?
Da se moje misli razlete svijetom
zatruju ljude
zemlju
nebeska prostranstva.
Poput kiselih kiša natope zemlju
osuše stabla
unište život
i ostave pustoš.
Ili će ipak pasti
blagotvorna rosa
koja liječi i natapa
donosi radost
i otklanja glad.
Nikada neću znati
(skrila sam kutiju daleko od vaših pogleda
daleko od vaših prstiju
daleko od sebe).
     - 17:39 -      Komentari (3) -      Isprintaj -      #

             nedjelja, 10.04.2005.




Rab
  

sama


Tjesnim ulicama Varoši
tražim svoje djetinjstvo.
Čuje li se vrisak djece
veseli smijeh
zvuci života?
Bose noge po kamenitim pločama,
prašnjava djeca u prekratkim
haljinicama,
ljudi puni snage,
vruća popodneva,
i život koji buja u svakom kantunu.
Tko će mi pružiti čvornatu ruku
ogrubjelu od rada u zemlji
i hladnoj vodi?
Tko će mi darovati široki osmijeh
plavih očiju
ispod prerano ostarjele kože?
Gdje je sada taj život koji se živio
na ulicama,
među ljudima,
zajedno?
Da li se povukao u tijesne kuće,
mračne stanove,
samoću?
Da li ću ikada više sresti radost
u tijesnim ulicama
mog djetinjstva?
     - 09:34 -      Komentari (5) -      Isprintaj -      #

             subota, 09.04.2005.



nedovršena


Skrivam svoje tijelo
prepuno stega
okovana grijehom.
A želim ljubav...
Moje su želje
strastvene ptice
poklonjene ljubavi.
Noćima ne spavam
slikajući tvoje tijelo
(atom po atom)...
Uranjam u ponore strasti
tražeći tvoju ruku
tvoje usne
tebe.
U mislima...
A danju -
prolazim pored tebe,
obična, neugledna žena,
saginjem glavu
i šutim.
   Sanja
     - 23:06 -      Komentari (3) -      Isprintaj -      #



kako su divni
nestvarni svjetovi daleki
karma stisak zatvara usne
pjevati ne
smijem
ni ljubiti ne
smijem
-pitat ću tebe-
a kad nadođu ogromni vali
i otplave sve moje snove
ni plakati više neću znati
     - 22:54 -      Komentari (2) -      Isprintaj -      #

             petak, 08.04.2005.




Pad bogova?

starac  

koračajući tiho


silaze u tamu.
Okovima sapeti.
Vječnost je pred njima.
Ne plaču,
ne mole,
i nisu sagnuli glave.
Usahle ruke,
slomljeni udovi.
Prolaze...
Kolone, duge ljudske kolone.
Zašto?
Besmisao zla?
Pobjeda čovječnosti?
Beskrajne kolone...
     - 21:21 -      Komentari (1) -      Isprintaj -      #


moji su snovi

ptice ogromnih krila, dva bijela galeba
nestala u plavom prostranstvu.
Moji su snovi zvijezde iz daljina.
Crveni divovi
bijeli patuljci
nevidljivih Galaksija.
Moji su snovi elektronski impulsi snage,
uskovitlana energija neurona poklonjena ljubavi.
Moji su snovi nestvarni svjetovi ideja
izgubljeni u vremenu.
Na krilima vjetra
pružam ih djeci, stablima, cvijeću.
Darujem ih svim bićima svjetlosti,
bezimenoj braći rasutoj svemirom.
Moji su snovi ponosne lađe uzdignutih jedara...
Plove u beskraj.
Kada će stati?
planine
     - 18:33 -      Komentari (3) -      Isprintaj -      #

Sljedeći mjesec >>