31.07.2007., utorak

Povratak nakon nekoliko mjeseci... Ah... Lakše je... Počinje "novi" život... ili?

Da, dugo nisam stavljao neke fotke, em zbog mature, em zbog posla (fotkanje i sl. za lovu), em zbog upisa na Faks, odnosno Visoku školu, no o tome kasnije i jasnije ;)
Bil sam na Maidenima nakon nezaboravnog ljetovanja u Vodicama i Šibeniku sa svojom Metal ekipom :P Što reći osim da me nažalost nisu pustili na koncert sa fotićem, čak i sa onim mojim shit-om... No koncert je svakako bio nezaboravan i vrijedan love, stajanja i hodanja nakon koncerta po cijelom Splitu... I čekanja trajekta za Vis do 9h ujutro :D

A onda, poslije lijepog ljetovanja me dočekao popravni i matura koju sam riješio. No onda su starci počeli "divljati" da di bum se upisal, te tako probah se upisati na ADU, i to zadnji čas... Naravno na ADU nisam upao zbog pismenog iz Filma, jer nisam pojma imao, zbog toga što sam dan prije odlučio uopće otići u ADU :P I tako, rekoh sebi i starci meni, sve ok, to je bila proba...
I onda je došlo vrijeme, ili nać neki posel ili na faks... No u to doba godine više i nema upisa na normalne faksove... Te sam tako dobio jedan posao da fotkam po Krapini jedan tjedan za lovu... Odfotkao ja to, zaradil si lovu za (da se idmah pohvalim) novi LCD TV Samsung 20", ni preveć, ali jednostavno mi je preporod nakon onog CRT-a :D
I što sad, napravil ovaj posel, i sada treba još love :P te tako sam se prijavio za još neki posao, no ništa...
I nakon par dana me starci nagovore da se probam upisati u Visoku školu u Krapini za Informatiku, i fino upadnem i danas sam se otišao i upisati... Istina bog plača se, ali JBG-a druge šanse mi nije bilo - zato ljudi učite! A sada, naći neke poslove izrade Web stranica, fotkanja za nekoga, nešto i sl. honorarne poslove... Jer treba i zaraditi za STUDIJ i za boravak tamo u Krapini, jer svaki dan ići tamo je skuplje od bilo čega, plaćanje vlaka ili benge za auto NO WAY yes
Nastava mi počinje u 10.-tom mjesecu 2008., te do tada moram raditi... I naravno, uspio sam si već naći neki posao fotkanja... Za par dana...
Zato ljudi, ako trebate nekog fotografa za nešto i ne želite to skupo platiti svakako javljajte mi se na vedran.art[at]gmail.com, pa čemo se dogovoriti oko fotkanja i cifre... ;)
Te tako ako trebate izradu Web stranice svakako se javite ;)))



Na fotkama su slike sa svih događanja od kada me nije bilo na Blogu, odnosno od kada nisam ništao posta...
Znači od Splita do Slavonije, odnosno Baranje i Kopačkog Rita...


1. SPLIT :P sam 2 fotke... ah ne pitajte... :D
2. Fotomaraton
3. Krapina - Tjedan Kajkavske kulture
4. Slavonija, Baranja - Vukovar, Kopački Rit...

SPLIT






Ah što reći osim da mi se nije niti dalo fotkati nakon kaj sam popiz*** na security na Maidenima... :P

Fotomaraton 2008. - uskoro će biti objavljivanje fotki, odnosno 29.9.2008 u Studentskom centru kod Tehničkog muzeja u 19h!... ;))))



























































Krapina - Tjedan Kajkavske Kulture - 2008.































































Slavonija i Baranja - Vukovar, Kopaćki Rit...


















































































Toliko za sada, do sljedećeg puta odnosno do nekog koncerta (uskoro je Korpiklaani i Battlelore u Zagrebu! VIDIMO SE!!!)


HRphotoContest

Slike za HRphotoContest:





























Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.