slatka paprika

30.09.2009., srijeda

bez brzine........

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ni nabolji psihijatri u zemlji a i sire jos nisu uspjeli dokuciti otkud moja opsjednutost sumama........
- 09:01 - skuhaj (28) - operi sudje - #

28.09.2009., ponedjeljak

brza suma...............

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
- 08:09 - skuhaj (25) - operi sudje - #

25.09.2009., petak

.....................................

Image and video hosting by TinyPic


priblizite pogled zaslonu, tri puta brzo i pet puta sporo i vidjet cete prekrasan cvijet i pcelu na njemu.

Image and video hosting by TinyPic


ugodan vam vikend!



- 08:40 - skuhaj (20) - operi sudje - #

24.09.2009., četvrtak

....................................................


- 08:08 - skuhaj (28) - operi sudje - #

17.09.2009., četvrtak

...................................................................................................................

Još nije provjereno, da li inteligencija ima šanse za preživljavanjem.
(Arthur C.Clarke)

Prednost razgovora sa samim sobom je u tome, da znate da Vas bar netko sluša.
(Franklin P. Jonnes)

Najvažnija stvar u komunikaciji je slušanje onoga, što nije rečeno.
(Peter Drucker)

Mudrost je znati, kada ne možete biti pametni.
(Paul Engle)

Najučinkovitiji način, da nešto napravite, je da to napravite.
(Amelia Earhart)


- 09:43 - skuhaj (37) - operi sudje - #

14.09.2009., ponedjeljak

isprobajte

• 2 kg piletine može i cjelo pile te težine
• 698 kg crvenog luka
• 4-5 režnjeva bijelog luka
• 350 g mrkve
• 1300 kg ajvara
• 1,5 l pasiranih paradajza
• 0,5 l slatko vrhnje
• 1 dl bučino ulje
• 5-6 VŽ Vegeta
• 200 VŽ slatka mljevena paprika
• 20 VŽ koncentrata od rajčice
• 10 MŽ ljuta mljevena paprika
• 1 VŽ peršuna
• 3 VŽ Vegete
• 3 VŽ koncentrata od rajčice
• 2 VŽ slatke mljevene paprike
• ˝ VŽ sušeni bijeli luk
• 10 MŽ sušene ljute paprike
• 1 MŽ mljevenog kiml
• 2 MŽ sušenog timijan
• 2 MŽ sušenog ružmarin
• 2 MŽ sušenog mažuran
• 3 klinčić
• 5 zrna piment
• 10 listova lovor
• 2,5 l govedske juhe
• 250 g mrkve
• 1000 kg crvenog luka
• 2 zelene paprike
• 150 g masti (svinjska)
• 1,3 kg mesa od vrata mladog bika (može i junetina)
• 750 g krumpira
• 2 kg kiselog zelja(kupusa), može i salate
• 1 kg crvenog luka
• 5-6 režnjeva bijeli luk
• 190 lovorovih listova
• 5-6 klekove bobice
• 2 MŽ kiml
• 289 VŽ slatke crvene paprike
• 2 VŽ vegete
• 1 DL vrhnje
• 100 g masnoće
šećera po želji......................

dobar tek!


Image and video hosting by TinyPic
- 09:23 - skuhaj (63) - operi sudje - #

10.09.2009., četvrtak

malo o crnogorcima....

P: Gdje zena od crnogorca sakriva pare?
O: Ispod lopate.

___________________________________

Ulazi krsni Crnogorac u kafanu, sjeda i poziva konobaricu. Prilazi mu mlada zgodna i lijepa konobarica i pita ga sta hoce da pije. Na to ce Crnogorac: "Djevojko,donesi mi jednu jaku kafu ko sto sam ja i slatku ko sto si ti!" Donese konobarica kafu, Crnogorac proba kafu pa joj rece: "O, djevojko, da se nisi ti malo precijenila!!!"

___________________________________

Vidi Crnogorac da neka dobra riba cita Erotiku, pa je pita: - "Jel' djevojko, jel pise tu kome je najduzi?"
Ona: - "Pise. Kaze da je indijancima." - "A jel' pise kome najduze stoji?"Ona: - "Kaze da najduze stoji Madjarima." - "E pa, djevojko, sad i ja da se predstavim: ja sam Lajos Vinetu."

___________________________________

Crnogorac salje sina u svijet u izbjeglistvo i savjetuje ga: "Ako naidjes na ljude koji placu, stani i ti pa placi s njima. Ako naidjes na ljude koji pjevaju, stani i ti pa pjevaj s njima. Ako naidjes gdje se igra, stani i ti pa igraj. Ako naidjes na ljude koji rade, skloni se, ne smetaj im".

___________________________________

- "UPOMOC!!! Upravo me je silovao neki Crnogorac!!!"
- "Pa otkud znate da je bas Crnogorac?"
- "Morala sam sve sama da radim."

___________________________________

Posao Crnogorac u Njemacku. Kako je bio lijen za bilo kakav posao, on sjedne na ulicu i pocne da prosi. Prolazili su ljudi, neko bi mu ostavio po neku sicu, neko marku, neko pet.
Medjutim on je ubrzo zapazio jednog gospodina koji je tuda prolazio svakoga dana i uvijek mu ostavljao po 50 maraka. Trajalo je to neko vrijeme, a onda je gospodin poceo da preskace dane. Ne samo sto vise nije bio redovan, nego je i davao manje - po 20 maraka.
Primijetio to Crnogorac, ali misli popravice se gospodin, to je samo trenutno. Ali avaj, gospodin je dolazio sve redje i redje. Najzad
Crnogorac ne izdrza nego ga jednog dana priupita:
- "Dobro bre, sta je s tobom? Ranije si dolazio svakog dana i ostavljao mi po 50 maraka, a sada si sve redji i redji i ostavljas mi samo 20 maraka?"
- "Pa znas kako je, imam zenu, malu djecu, poceo sam kucu da gradim..."
- "A jel, pa preko moje grbace?!"

___________________________________


ovaj je najjaci od svih:

Crnogorac odlučio da bude suvremen i da prisustvuje porođaju. I tako on dovede ženu u bolnicu i kad uđe u salu i vidi one silne doktore, instrumente.....puf, i padne u nesvijest.
•Donese mu sestra vode, on se
malo oporavi, ugleda ženu kako se dere pri porođaju, frku oko nje i puf.... opet pade u nesvijest.
•Na njega zaboravili i on dođe
sebi baš u trenutku izlaska djeteta i kad to vidi on se raspameti totalno i zvekne na pod.
•Nakon par sati dođe on sebi u
nekoj bolničkoj sobi i poče da se dere:
•"Šta jeeee? Jel' siiiiin ?!?"
•"Jok, đevojčica" - odbrusi mu
sestra.
•"Ma i da znaš, bolje je da je
đevojka !"
•"A što pa to ?"- upita sestra.
•"Da se ne pati ovoliko u
životu !"

- 11:16 - skuhaj (24) - operi sudje - #

08.09.2009., utorak

malo o slovencima....

Išli Slovenci na neki seminar u Kinu. Dođe predsjednik Slovenaca kod predsjednika Kineza i pita njega kineski predsjednik:
- "Koliko vas ima?"
Kaže slovenski predsjednik:
- "Oko 2 miljuna",
a na to će kineski predsjednik:
- "Pa što niste svi došli?"

____________________________

Iz kojeg razloga slovenski jezik nikada neće biti epski, poput recimo crnogorskog?

Uzmimo na primjer završetak jednog epa, napisan junačkim crnogorskim:
"...i onda mu je s prokletim kopljem skroz-naskroz probo prsa junačka!"

A prevedimo sada istu tu rečenicu na slovenski:
"...in potem mu je z prekletimi palčkami črez na črez prepičil cicke junačke!"

_____________________________

Voze se hrvat i janez u vlaku ... kroz sloveniju hrvat vadi jabuku da je
pojede ..na sto ga slovenac pita ...je pa kaj ti je to ?!
jabuka kaze hrvat ... pih pri nas je odkar koristimo nove metode uzgoja iz
EU 3X vecja !
nakon nekog vremena vadi hrvat krusku !
pita ga opet radoznali slovenac ...je pa kaj je sad to ?
kruska sta nikad nisi vidio krusku ...?
pih pri nami je 3 X vecja odkar koristimo nove metode uzgoja iz EU!

nakon nekog vremena vadi hrvat paradajz ...opet slovenec pita ...je pa kaj
je sad to ?
na to ce hrvat:
ribizla mamu ti je..m !

______________________________

upozorenje na omotu EU puzzla:
Roditelji, oprez!! Djeca mlađa od 3 godine mogla bi progutati Sloveniju!

- 08:46 - skuhaj (30) - operi sudje - #

03.09.2009., četvrtak

Predmet: natječaj u Zagrebačkom holdingu

Prije izlaska natječaja objavljujem pitanja na koja kandidat mora odgovoriti želi li dobiti posao u Zagrebačkom holdingu..... Odgovori su bodovani a na radno mjesto direktora biti će primljeni kandidati s najvećim brojem bodova.

1. Čiji si ti?

a) Hm, kakvo pitanje, mamin i tatin. Ne? (0)
b) Ja sam sin Domovine Hrvatske. (1)
c) Jozin! Njegova baba i tvoja baba su sestrične Antine zaove koja je nećakinja Bandićevoj svekrvi. (10)

2. A imaš li šta škole?

a) Naravno! Evo završio sam ekonomski fakultet trenutačno sam na posdiplomskom. (0)
b) Frizersku, hoće li to biti dovoljno? (1)
c) Završio sam sve razrede škole. (10)

3. Govoriš li koji strani jezik?

a) Njemački i Engleski, Talijanski samo osnove. (0)
b) Austrijski. (2)
c) Rvacki, Bošnjački, pomalo Srpski. (10)

4. Imaš li vozačku dozvolu?

a) Imam (1)
b) Nemam (2)
c) CE kategoriju a upravo polažem i za prikolicu. (70)

5. Koristiš li se računalom i koji ti je nivo znanja

a) Završavam Cisco akademiju i Microsoftov sam licencirani developer (0)
b) Imam kompjutor i znam Vindoze. (10)
c) Koristim, naravno. Ovih dana sam savladao postotke. (30)

6. Jel imaš mobitel?

a) Imam. (1)
b) Nemam. (0)
c) Imam za svaku mrežu po jedan. Vip, HT, Tele2, Eronet.... (50)

7. Čime bi se bavio u Holdingu?

a) Ja bih želio srediti GUP Grada Zagreba. (-10000)
b) Ja ne bih želio srediti GUP Grada Zagreba. (100)
c) Ja bih sređivo GUP Posušja, kuću i vikendicu. (25000)

8. U kojoj si stranci?

a) Ja sam nestranački čovjek. (0)
b) Nisam niti u jednoj stranci ali napominjem da su mi sve stranke podjednako drage (10)
c) Reci rođo di se to treba učlanit?! (200)

9. Što si po nacionalnosti i koje si vjere?

a) Ne smatram da je to važno i ne smijete me to pitati! (0)
b) Rvat, katolik! (10)
c) Naš! (10000)

10. Kako sti saznao za natječaj za radna mjesta u Holdingu.

a) Čitao sam novine. (0)
b) Čuo sam u tramvaju. (2)
c) Pa nisi li me ti, rođo, zvao vamo? (50000)

- 10:26 - skuhaj (18) - operi sudje - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

najbolje na webu