Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari oš/neš

ZA POZIVE ZA NATJECANJA I OSTALE STVARI
vatrenidecki@gmail.com

Svetonedeljska19 10431 SVETA NEDELJA



Christmas Hampers
Christmas Hampers


NAŠA FOTO GALERIJA

BLOG S INTERVJUIMA

BLOG JE OSVANUO : 17.02.2007 godine










24.10.2008., petak

Intrervju s Perekom

fotografija:Pes
1. Pa evo da vas i ja pozdravim, ja sam Petar Mikin, roden sam 28.studenog prije skoro dvadeset godina. Zivim u Svetoj Nedelji vec punih sedam godina, u koju sam se doselio iz Kerestinca.Po zanimanju sam automehanicar i profesionalni vatrogasac. Ove jeseni sam poceo uz posao studirati Visoku skolu za sigurnost. Trenutno u zivotu se ne bavim skoro nikakvim aktivnostima osim vatrogastvom.

2.Hmmmm..... Moj interes za vatrogastvo je poceo kada sam krenuo u prvi razred osnovne skole. To vam je bilo otprilike ovako.. Svako jutro na putu od kuce do skole prolazio sam pored jednih velikih zeljeznih vrata, na kojima je pisalo velikim slovima DVD KERESTINEC. A posto je vatrogasni dom bio udaljen samo pedesetak metara od moje tadasnje kuce znao sam vidati starije vatrogasce i djecu kako vjezbaju. I tako sam poceo dolaziti i gledati svaki trening tadasnjih pumpaca, naslonio bi se na rampu i gledo. Nakon otprilike dva mjeseca prisao mi je jedan ozbiljan vatrogasac i pitao me "decko jel bi se ti mozda htio uclaniti kod nas u DVD".Taj covjek je moj danasnji zapovjednik Nevenko Cizmesija. Mozda da on nije dosao i tada me pitao nebi nikada postao dobrovoljni pa sada i profesionalni vatrogasac.

3.Ovako clan sam DVD-a Sveta Nedelja otprilike sest godin. Poceo sam kao strojar u natjecateljskoj ekipi. Nakon dvje godine poceo sam vjezbati C1, i pocelo me ozbilnije zanimati vatrogastvo. A u drustvu sam se odlicno snasao,ali ja mislim da bi to trebao pitati ostale clanove da ocjene kako sam se snasao.

4.O DVD-u Sveta Nedelja mislim da je jedno od jacih i jedno od boljih drustava u nasoj zupaniji. Svi clanovi su super, drustvo se puno zalaze i opcenito potrosi jako puno radnih sati tokom godine. Znas i sam da se u nasem drustvu svaki dan radi. Od operativnih vjezbi, natjecateljskih pa do odrađivana dezurstava, intervencija................

5.Pa kao sto sam prije vec rekao zaposlen sam kao profesionalni vatrogasac u
jednoj privatnoj firmi. A moji daljnji ciljevi su zavrsiti ovaj studij i nakon toga nadam se zaposlenju u nekoj od Javnih vatrogasnih postrojbi.

6.Rad ekipe....... Jako tesko pitane. Pa ovako, ove godine je natjecateljska ekipa
po rezultatima bila jako losa i uopce nisam zadovoljan sa ovom sezonom. Do pocetka sezone je dosta vremena i morat cemo se malo ozbiljnije primiti treniranja. A decki ko decki su super i ako stvarno zapnu sa vjezbama moglo bi biti nekakvih rezultata.

7.Vatrogasna natjecanja su super stvar. Puno druzenja, upoznavanja novih prijatelja, dobre zabave i lijepih djevojaka.A dali ih ima dovoljno, ima.

8.Ovako, djecu sam vidio svega jednom tako da nebi znao što da kažem. Ali mislim da ce isto kao i nasa ekipa i "B" ekipa postici nesto samo uz puno vjezbe.

9.Poruka za mlade i buduce vatrogasce... Evo ja cu se tu malo nadovezati i na starije ljude koje zanima vatrogastvo neka se uclane u DVD jer se moze jako puno nauciti korisnih stvari, lijepo se zabaviti a za starije mozda i spasiti neciju imovinu ili zivot. Dobrovoljaca nikad dosta zato ako neko misli da je to prava stvar za njega samo neka se uclani.

10.Misljenje je da je dobar i da se nas novi urednik "PES" dobro snasao. Savjet pazite samo koje slike stavljate.

- 22:09 - komentari [6] - isprintaj - #

0

http://vatrenidecki.blog.hr *** design by Dario Marenić