VATROGASCI OVRŠENI ZBOG ZAMP-a: U dvorani mjesnog odbora održavale su se svadbe, a nitko nije plaćao naknadu... Sad vatrogasci više nemaju ni za gorivo
[ # ]

LUKA
Piše: Dušan Miljuš
Image and video hosting by TinyPic
Nakon što je Nova TV objavila prilog o slučaju DVD Luka kod Vrbovca koje je od 6. studenog po rješenju Trgovačkog suda u tečaju zbog neplaćene naknade ZAMP-u za organiziranje izvođenje 'žive glazbe' u Vatrogasnom domu koji ionako nije njihovo vlasništvo, javljaju im se vatrogasci iz cijele Hrvatske, a u cijelu priču bi se mogao uključiti i DORH.
Image and video hosting by TinyPic
- Kao što su i vatrogasci DVD-a Luka pomogali u gašenju požara ljetos u Dalmacji, i nama se iz Dalmacije javljaju kolege vatrogasci, ali dobijam pozive iz svih krajeva Hrvatske i nudi nam se pomoć. Čini se da će se u cijeli slučaj umiješati i državno odvjetništvo kako bi se rasvijetlili imovinsko-pravni odnosi - rekao nam je Slavko Povrlišek, predsjednik Vatrogasne zajednice grada Vrbovca. A formalno pravno od 6. studenog, društvo koje ima 75 godina tradicije više ne postoji, te se mještani se pitaju što će biti ako dođe do požara.
- Ljudima gori kuća, nama zvoni telefon, mi možemo jednostavno se javiti i reći: "Halo, dobar dan, ovdje DVD Luka u stečaju, nazovite HDS Zamp" - kaže Mijo Mijatović, predsjednik DVD-a Luka.
Image and video hosting by TinyPic
- Ne možemo točiti jer oni više ne postoje jer ja činim kazneno djelo jer ja točim u tuđu imovinu, to jest u ničiju imovinu. Ta njihova vozila su otišla zajedno s DVD-om u stečaj i ja ta vozila više nemam na raspolaganju - kaže Slavko Povrlišek, predsjednik Vatrogasne zajednice grada Vrbovca. - U principu to znači da mi s ovim vozilima koje imamo tu ne smijemo izaći van na intervenciju jer mi ne postojimo, mi smo društvo u stečaju - kaže Mijatović. Željko Grgoić, zapovjednik DVD-a Luka kaže kako su svoju zastarjelu opremu ove godine trebali obnoviti, ali to nisu uspjeli zbog ovrhe ZAMP-a. - Ovršili su nas za 50.000 kuna, a planirali smo obnoviti dotrajalu opremu. Ipak, bez obzira na naše male plaće, naša vozila će uvijek biti spremna za intervenciju. Mi ne pitamo kome gori, nego gdje gori - kazao je Željko Grgoić, zapovjednik DVD-a Luka.…. jutarnji.hr

Image and video hosting by TinyPic

19.11.2017. ...07:27 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters