DODATNI MOTIV DA SVOJ ŽIVOT POSVETI SPAŠAVANJU LJUDI I IMOVINE
[ # ]

RAKITJE
Piše: Damir Marenić

U snažnoj eksploziji koja se dogodila u petak 07.ožujka 2014.godine oko podne u Samoboru , ozlijeđena je stanarka (24) čiji je sin (4) bio u vrtiću preko puta zgrade. Iz stana su letjeli hladnjak, TV, namještaj... Među prvima je stigao i mladi Patrik Bilić inače član Dobrovoljnog vatrogasnog društva Rakitje te pomogao iznijeti ozlijeđenu osobu i pristupiti početnom gašenju požara

Patrik, za početak reci nam nešto o sebi……..
Moje ime je Patrik Bilić,imam 15 godina,idem u srednju strukovnu školu Samobor,živim u Bestovju naselju u gradu Svetoj Nedelji.Član sam DVD-a Rakitje 2 godine,a ujedno i pripadnik vatrogasne mladeži.

Tog dana 07.03.2014. djeca su baš bila sjela za ručak. Nekoliko minuta ranije igrala su se u dvorištu vrtića. U 12.10 eksplodirao je plin u Ulici Gustava Krkleca u Samoboru, a krhotine su zasule dvorište...U eksploziji je stradala mlada majka (24)….ovako je započinjao tekst u večini hrvatskih medija…. Prvi na mjesto nesreće stigao je upravo Patrik Bilić. Molim te opiši nam iz prve ruke kako je to bilo…….
Kada sam začuo eksploziju bio sam u školi,istrčao sam iz razreda i došavši na mjesto nesreće pitao sam jel zvao tko vatrogasce i da li ima koga u stanu ,ljudi su rekli da su zvali vatrogasce ali da misle da je jedna gospođa u stanu,bez razmišljanja sam ušao u zgradu i otrčao gore,kada sam došao gore 2 stanara su taman podigla gospođu i zajedno smo ju iznijeli iz zgrade te smo se ja i jedan čovjek vratili gore i aktivirali 5 vatrogasnih S9 aparata te ušli u stan i izvršili početno gašenje no zbog vjetra koji je puhao sve bi se u trenutku ponovno zapalilo,tada je došla JVP Samobor i vatrogasac je došao do gore sa cijevima te sam mu rekao da sam u vatrogascima treba li mu pomoć,onda mi je dao cijevi te sam razvukao cijevnu prugu do izlaza iz zgrade te cijev spojio na razdjelnicu i tu je moj dio odgovornosti završio te sam se odmaknuo od zgrade radi sigurnosti.

Glavni zapovjednik VZG-a Čižmešija je jako ponosan na tebe, na Skupštini si dobio veliki pljesak kolega iz raznih županija za ovaj čin, na facebooku ti ostavljaju poruke pohvale. Kako se osjećaš sada ……..
A osjećaj je pomalo čudan,no u pozitivnom smislu čudan,kada me Nevenko Čizmešija pohvalio pred tolikim brojem ljudi na skupštini zacrvenio sam se kao nikad do tada, da dobio sam veliku pohvalu od puno osoba a posebno su mi drage pohvale ljudi unutar DVD-a Rakitje i VZG-a Svete Nedelje,no 90% mog vatrogasnog znanja dolazi od gledanja vježbi interventne ekipe DVD-a Rakitje.

Pokazao si da u tebi ima vatrogasnog adrealina , da li već sad imaš viziju školovanja u vatrogasnom smjeru.......
Ja sam i prije ovog događaja imao u planu školovanje za profesionalnog vatrogasca,no ovo mi je dalo još mnogo više potencijala za školovanje u tom smjeru,jer taj osjećaj kada nekome pomogneš je nešto neopisivo što si netko ne može zamisliti dok to ne doživi.

Hvala ti Patrik na hrabrosti i pokazao si već sada da u tebi teče ono što krasi vatrogasce a to je humanost, hrabrost, poštenje, iskrenost i požrtvovnost……….
Hvala vam na pohvalama i ovim lijepim riječima,i izrazito mi je drago da sam već u ovim godinama uspio pokazati osobine vatrogasca te ću se truditi da ostvarim želju i postanem profesionalni vatrogasac kako bi moj život bio spašavanje tuđih života i imovine .

Image and video hosting by TinyPic

10.03.2014. ...16:10 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters