VELIKI POŽAR IZNAD KAŠTELA
[ # ]

KAŠTEL SUĆURAC

Nekoliko minuta poslije 14 sati iznad Rudina, u neposrednoj blizine željezničke pruge izbio je požar. Ono što je u samom početku izgledalo ka da je neko potpalija malo žešću vatru za gradele, u svega desetak minuta rasplamsalo se u pravu vatrenu pošast. E sad, kako sam opet naletija na samo požarište, o tome bi se dalo raspravljat, ali izgleda da su kritične ove moje vožnje od Splita prema Trogiru. A nisam kriv, majke mi!

Eto, dok sam zunza po one četiri trake između Solina i Sućurca, dim je bija jedva vidljiv. U Kambelovcu sam već vidija da je vrag odnija šalu, a kad sam doša do skretanja u Rudine, šta mi je još bilo skočit gori dva-tri kilometra za izvidit situaciju!? više na blogu Brod u boci

16.08.2008. ...17:25 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters