Price i pricice

četvrtak, 12.01.2006.

Kumova slama

Sta je kum, sta je drug..?
Evo bas sada nesto, doduše, posle nekoliko destina vodki, razmišljam sta je drugarstvo u stvari..?
Znas onaj trip kada sedis sa najboljim ortakom na terasi duvate džoint i provalujete vanzemaljce…e to je drugarstvo. Znas onaj trip kada sedis sa najboljom drugaricom i objasnjavas joj kako ti se sinoc nije digao…e to je drugarstvo. Ili ona situacija kada pijes prvu jutarnju kafu sa najboljim drugovima posle lude zurke…eeeeeeeee jebote…
A jel znaš onaj trip kad sediš sa ortakom koga je upravo ostavila riba i sve sto treba da radiš je da slusaš..? On priča, pita za savete a ti klimaš svojom pijanom glavom i slušaš…upijaš ko sundjer i slusaš….
Onomad sam sedeo u kafani „Tošin bunar“ …dva mlada momka su pili da zaborave…jedan je pio da zaboravi a drugi je bio njegov drug…platili su cigane unapred, da sviraju dok su im glave iznad stola…hehehe…svaka čast momci, uvek sam cenio ljude koji imaju osecaj za vreme….
To su drugovi…
U neko zlo vreme pokušasmo ja i moje društvo da dovucemo cigane za nas stol……………
Nema šansi…Gospoda cigani su nam jasno dali do znanja da sviraju za Gospodu Drugare…obojica su bili mrtvi pijani, brade su im bile u čašama a kafanski dim ih je obavijao kao trbušna plesačica…nisu se obazirali…njega je bolela ljubav a njega je bolela ljubav najboljeg duga…a cigani su to osečali i svirali….nije bilo tih para koje su mogle da ih kupe u tom trenutku…kao da su svirali za ceo svoj život…jer bol je sastavni deo jednog poštenog života…a ta se i pošteno placa …unapred, al´ samo kod frajera sa osecajem…
Ponosno su pokušavali da podignu svoje glave u trenutku kada ih je pogodila strofa…ali bila je to borba sa gravitacijom, unapred izgubljena…
Počelo je da boli i nas za stolom, pio sam svoj špricer i sisao svoju govedju čorbu…jebo me pas i kad sam pomislio da im pokvarim veče time što sam hteo da pozovem cigane za svoj stol…takvo drugarstvo zaslužuje duboko poštovanje…
E sada u nekim trenutcima kada vratim film i kada se setim nekih situacija jedina stvar koja vredi setiti se …jeste to kada sam sam sa svojim drugovima ostao drug…jeben je to osecaj…puni srce, daje smisao životu..a na kraju krajeva ni jedna banka na svetu ti nemoze dati kredita kao dobar drug…ako je stvarno dobar onda možes pozajmljivati do bezkraja i sve ce na kraju biti isplaceno jednim iskrenim osmehom…heheeee…

p.s. posveceno…Dubi, Ranku, Čumetu, Šiceru, Doktoru Bobu i mome bratu Žiletu

12.01.2006. u 21:12 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Trenutna razmisljanja i impresije...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr