Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Svaštara....Ludnicathumbupnutwavecoolsmokinnjaminjami

    blog Layouts

    blog Layouts



    Free Hit Counter
    Free Hit Counter



    evo vam
    ...pjesma









    Click here to get
    awesome songs
    for FREE!



    blog layouts

    blog layouts blog Layouts

    blog Layouts




    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    blog layouts

    blog layouts





    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    blog layouts

    blog layouts




    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    blog images

    blog images




    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws

    ¸

    blog layouts

    blog layouts




    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    blog

    blog




    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    image hosting

    image hosting





    Image Hosted by ImageShack.us



    Image Hosted by ImageShack.us


    evo malo pjesmica....o hajduku


    Uz tebe smo Hajduče
    Uz tebe smo Hajduče
    Ti jedna si ljubav
    što nemože proći
    uz tebe smo Hajduče


    Kad si prvi na kraju sezone
    cili grad slavi šampione
    ako ne uđeš u ligu prvaka
    bodrit će te grupa luđaka
    za te dat ćemo svoje krvi
    nema veze zadnji ili prvi,
    pratit ćemo te na kraj svita
    mi smo vjerna Torcida iz Splita
    oooooooooooooooooooooo
    Lalalalalalalalalala

    I tada kad zvona utihnu, i tada kad snovi nestanu
    Torcida stoji na sjeveru naše molitve ne prestaju
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
    I tada kad zvona utihnu, i tada kad snovi nestanu
    Torcida stoji na sjeveru naše molitve ne prestaju
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
    Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče


    Na jadranskom plavom žalu, u hrvatskom Splitu gradu
    Uz Torcidu svi će stati , za Hajduka zapjevati
    Oj Hajduče ja te volim, za tebe se bogu molim
    Da ti zora sretno svane zgazit ćemo zagrebčane
    o-o-o-o-o-o ne može se ni na more
    Na jadranskom plavom žalu, u hrvatskom Splitu gradu
    Uz Torcidu svi će stati , za Hajduka zapjevati
    Oj Hajduče ja te volim i bogu se za te molim
    Da ti zora sretno svane zgazit ćemo zagrebčane
    o-o-o-o-o-o ne može se ni na more



    Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
    Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd
    Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
    Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd


    Došli smo vam rušit kuće domove
    Neka naša pjesma svud odjekuje
    Neka cijela Rijeka sada zna, da došla je Torcida
    I bit će nereda i bit će nereda
    Došli smo vam rušit kuće domove
    Neka naša pjesma svud odjekuje
    Neka cijela Rijeka sada zna, da došla je Torcida
    I bit će nereda i bit će nereda


    Kriste u Tvoje ime sad smo ovdje svi
    Odavno vjerujemo da si s nama Ti
    Bez Tebe bili bismo slabi preslabi
    Za pobjedu snage daj
    Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
    Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
    Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
    I zato zapjevajmo mi
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Za pobjedu snage daj
    Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
    Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
    Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
    I zato zapjevajmo mi
    1-2-3
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Za pobjedu snage daj


    Ti moš govorit kontra mene
    I kontra cilog svita
    Ma neću da čujen ništa
    Ništa kontra Splita


    Gdje god da igraš Hajduče
    Vjerna Torcida s tobom je
    Samo hrabro, naprijed ti
    Nikad se ne predati
    Uvijek ćemo samo tebe voljeti



    Jebemo purgere i Banske dvore
    Jer mi smo Spličani, imamo more
    Mi imamo "žute" i Hajduka,
    Od naših pobjeda vam je muka.
    Mi imamo Gorana, koji igra tenis,
    u nas je ku*ac, u vas je penis

    .........................