NEMANJA: SMIRENOUMLJE

subota, 28.03.2009.

Georges Bataille

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Svoj ud stavljam

Svoj ud stavljam na tvoje lice
Glavić dotiče tvoje uho
Obliži polako moja muda
Tvoj jezik sladak je kao voda

Tvoj jezik sirov je kao meso
Crven je kao zmija
Njegov vrh je kričava kukavica
Moj ud grca slinu

Tvoja stražnjica je moja božica
Otvara se kao usta
Obožavam je kao nebo
Slavim je kao vatru

Pijem u rupi tvojega tijela
Širim tvoje gole noge
Otvaram ih kao knjigu
U kojoj čitam ono što me ubija

Image and video hosting by TinyPic

Gospođica moje srce

Gospođica moje srce
Gola utkana u čipke
U namirisana usta
Urin teče po njezinim nogama

Obojen miris spolovila
Prepušten je vjetru neba
Obrnuto odsjeva
Oblak u glavi

Čudesna zvijezda se ruši
Srce kriči kao usta

Srca nema
Ljiljan gori
Sunce koje otvara prsa

Image and video hosting by TinyPic

Orestija

Orestija
nebeski blagoslov
trbuh života

noć pauka
bezgraničan užas
nemilosrdna igra suza
ô sunce u mojim prsima bodež smrti

počivaj tijelo mojih udova
počivaj ti si bljesak
počivaj gade
počivaj moje srce

rijeke ljubavi crvene od krvi
vjetar mi prepliće uvojke ubojice

Sreća ô mrtvačko blijeda ljepotica
Smijeh bljeska
Skrovito sunce koje odzvanja u srcu
Čista sreća

Sreća u dugim bijelim nogavicama
Sreća u čipkastoj odjeći

Image and video hosting by TinyPic

Danaidin hodnik

Moja drolja
Moje srce
Ljubim te kao govno
Smoči svoju zadnjicu u oluji
Opasanoj bljeskovima

Grom te ljubi
Luđak riče u noć
Koja drhti kao jelen

Ô smrti ja sam taj jelen
Što ga žderu psi
Smrt koja ejakulira krv

Ti si užas noći
Moja ljubav je kao krik
Slabunjava si kao smrt

Ljubim te do ludosti
Ti znaš da moja glava umire
Ti si bezgraničnost strah

Lijepa si kao ubojstvo
Prepuno me srce duši

Tvoj je trbuh gol kao noć

Image and video hosting by TinyPic

Preveo Mario Kopić

- 13:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #


View My Stats