NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 17.11.2008.

Fűr Simona

Image and video hosting by TinyPic

Andante disgrazioso


Opet sam sanjala da trčim po Pamploni ali nigdje bikova!

Inače prodajem autiće, i onda sam u teretani.

(Mama Tama mi o tome ne da pričat)

ali u sexu,

moj muž najviše voli kad sam ja free,

bez ičega.

Ja sam jednom bila zloćko i spustila sam mu. Oke?

Danas ću mu dati, kada svrati kući,
skromna kakva jesam, sred mirisnih svijeća.
Kad se on napali, i spopadne na me
Kemijska me neka tad preplavi sreća...


Moj muž mi je prvi i zadnji, naglašavam:

mi smo se na tulumčiću svidjeli jedno drugom,

i drugo jutro već smo išli na ručak.

To je zato kaj je on smiješan i izvodi pizdarije, ful;

a kako i ne bi:

ta –

on je divljakuš, a ja sam romantik!

Noćas bih mogla pojesti odojka i puno salate.
I onda bih mogla popiti puno octa.
I onda bih mogla puno se voziti, puno
dok moćni vjetar kruži nebom i pjeva:

hu-hu, hu-hu, huh...


Bojim se zaspati, jer slutim:

opet ću sanjati da trčim po Pamploni ali nigdje bikova!

- 21:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #


View My Stats