NEMANJA: SMIRENOUMLJE

nedjelja, 16.11.2008.

O brisanju blogova

Image and video hosting by TinyPic
ImageHost.org

Evo što se dogodilo jednom mom i vašem poznaniku, u trenutku slabosti. Donosim ovu ispovijed kako je
zapisana, ili diktirana, da bude njegovo svjedočanstvo o njemu, ispričana nizašto, bez koristi za sebe i za druge, iz potrebe koja je jača od koristi i razuma, da ostane njegov zapis o njemu, zapisana muka razgovora sa sobom, s dalekom nadom da će se naći neko rješenje kad bude račun sveden, ako bude, kad ostavi trag mastila noći na ovoj digitalnoj hartiji što čeka kao izazov. Ne znam šta će biti zabilježeno, ali će u kukama slova ostati nešto od onoga što je bivalo u njemu, pa se više neće gubiti u kovitlacima magle, kao da nije ni bilo, ili da ne zna šta je bilo.

Ja sam u kovitlacu emocionalnih previranja izveo patetični, autodestruktivni potez i izbrisao svoj blog. Iskreno me razočarala takva moja reakcija jer odražava onu pasivnu agresivnost, durenje malog djeteta koje privlači pažnju tako što će cijelom svijetu pokazati kako misli ozbiljno kad mu (svijetu) zamjera što mu nije pružio sve ono što je život dužan čovjeku pružiti... to je onaj isti jebeni sindrom zbog kojeg sam pio godinama i za kojeg sam mislio da sam ga se riješio, ali eto me moja draga podsjetila da čovjek nikad nije gotov u oslobađanju od vlastitog idiotluka. Ja sam sad na psihijatriji, pokušao sam se izolirati od ovog okrutnog svijeta tako što sam navukao na sebe vreće od smeća, stavio u usta cijev (polupropilensku, zelenu) da mogu disati i vreće ispunio pur-pjenom. Trebalo mi je 12 najvećih pakiranja, ali sam uzeo R1 pa ću to pokušati naplatiti preko firme. Neko vrijeme su me djeca vukla sa biciklama tako obloženog i gađala me kamenjem dok nije došla hitna jer je ovaj što mi je prodao pur-pjenu prijavio da sam je pronevjerio i imao namjeru oštetiti poslodavca, a on je isto poslodavac i misli da je vrijeme da se stane na kraj tom raspašoju sa R1 alibijem. Na psihijatriji su me dezizolirali i vratili u stvarnost u njenom reprezentativnom, 'overmedicated' izdanju. Dobio sam Haldol Deppo, to ti je kao običan Haldol samo je injekcija s nekakvom uljnom otopinom istog koja traje tri tjedna pa ti ovo piše moj cimer koji je već tri stotine puta vezao metalnu sajlu za sjekiru i to prebacio preko dalekovoda pa napravio kratki spoj velikih razmjera što su mu redovito zamjerali neki dispečeri, kako ih on naziva, koji ga od rođenja pokušavaju ubiti postavljajući mu zamke po kući skrivene u malim rupicama utičnica i grla od žarulja i još na stotine mjesta za koje ja nisam ni znao da postoje. Ja diktiram. Doktora smo nagovorili da uvuče svoju otmjenu Parker-penkalu u rupicu od utičnice jer je čovjek ovisan o kockanju pa smo skupili 500 kuna i kladili se hoće li iz prve pogoditi fazu ili nulu. Pogodio je fazu, neko vrijeme se tresao dok ga nismo diskonektirali i aplicirali mu Haldol Deppo i 70 tableta Dulcaloxa. Dok ti ovo budeš čitao ja ću već vratiti svoj dopamin bez da opteretim HZZO i vratiti se svojoj dragoj zbog koje sam dignuo u zrak 360 i nešto postova. Eto.

Javim se :)))

Image and video hosting by TinyPic

Politically Correct Prayer for the 90's

(Oui, ça date)

Our patriarchal authority,
Who resides in an extra-terrestrial cyberdomain,
Celebrated are your proprietary trademarks.

Your ethnically diverse global village arrives,
Whose collective best interests be served,
In the terra firma domain,
as well as the celestial.

Nutritionally subsidize us at appropriate intervals
and grant full immunity unto us (though we are totally innocent of all charges)

For ours is the interconnected global economy,
the personal fulfillment, and the self actualization.

Just do it!

- 23:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #


View My Stats