vardarka

petak, 20.07.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja ljube

ovo srce ti šaljem,
nastalo negdje na jugu,
tebi na dar,
bez riječi,
bez priznanja,
za to ove usne hrabrosti nemaju,
ali te vole svakim udahnutim dahom,
tamo gdje snivaš ,snivam kraj tebe...
obožavajući te....



- 00:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    My Macedonia & me


    Makedonija



    Image Uploaded by ImageShack Toolbar


    Behari



    Vardarka mail adress.
    delfin001@net.hr

MAKEDONSKO DEVOJČE .....

  • Makedonsko devojče , kitka šarena,
    Vo gradina nabrana , dar podarena.

    Dali ima na ovoj beli svet
    Poubavo devojče od Makedonče.
    Nema , nema , ne ke se rodi,
    Poubavo devojče od Makedonče.

    Koga pesna zapee-slavej nadpee,
    Koga oro zaigra-srce razigra.

    Dali ima na ovoj beli svet
    Poubavo devojče od Makedonče.
    Nema , nema , ne ke se rodi,
    Poubavo devojče od Makedonče.

    Koga kosi rasplete , kako koprina,
    Lična e i polična od samovila.

    Dali ima na ovoj beli svet
    Poubavo devojče od Makedonče.
    Nema , nema , ne ke se rodi,
    Poubavo devojče od Makedonče.

    ZAJDI ZAJDI

    Zajdi ,zajdi jasno sonce,
    Zajdi pomrači se,
    I ti jasnale ,mesečino,
    Begaj udavi se.

    Crnej goro ,crnej sestro,
    Dvajca da crnejme,
    Ti za tvojte lisja le ,goro,
    Jas za mojta mladost.

    Tvojte lisja,goro sestro,
    Pak ke ti se vratat ,
    Mojta mladost goro le ,sestro,
    Nema da se vrati.

    NE KAAUVAJ LIBE DOBRA NOĆ


    Ne ka`uvaj libe dobra noć,
    Ne odi doma rano ti,
    Najdobro vreme e vo noćta,
    Prekrasna e ovaa noć za nas.

    Site spijat , a nie sme sami,
    O , zošto ne si kraj mene,
    Miluvaj , baknuvaj beskrajno,
    Volšebna e noć za ljubenje.

    Jas znam deka druga ljubiš ti,
    Jas znam deka druga mamiš ti,
    Srcevo moe e za tebe,
    I ne bi go dala jas na drug.

    Za mene prolet ne razviva,
    Za mene cveće ne cuti,
    Za mene ti si prva ljubov,
    I posledna ke mi bideš ti.

    MORE SOKOL PIE

    More sokol pie
    Voda na Vardarot.

    Jane,Jane le belo grlo
    Jane,Jane le krotko jagne.

    More oj sokole,
    Ti junačko pile.

    Jane,Jane le belo grlo
    Jane,Jane le krotko jagne.

    More neli vide
    Junak da pomine,
    Junak da pomine,
    S’devet luti rani.

    Jane,Jane le belo grlo,
    Jane,Jane le krotko jagne.

    Junak da pomine
    S’devet luti rani,
    S’devet luti rani,
    Site kurčumlii.

    Jane,Jane le belo grlo
    Jane,Jane le krotko jagne.

    A destta rana,
    So no` probodena.

    Jane,Jane le belo grlo
    Jane,Jane le krotko jagne.

    JOVANO JOVANKE

    Jovano ,Jovanke,
    Kraj Vardarot sediš mori,
    Belo platno beliš,
    Belo platno beliš dušo,
    Se na gore gledaš.

    Jovano ,Jovanke,
    Jas tebe te ~ekam mori,
    Doma da mi dojdeš,
    A ti ne doađaš dušo,
    Srce moe Jovano.

    Jovano ,Jovanke,
    Tvojata majka mori,
    Tebe ne te pušta,
    Kaj mene da dojdeš dušo,
    Srce moe ,Jovano.




NJIH OBOŽAJEM

pet slova

  • Provaj

    Nemoj, nemoj molin te
    nemoj otic' od mene
    provaj, moja jedina
    ja ne mogu bez tebe
    lipo, lipse, najlipse je
    za mene ka' gledan te

    Jer ja letin ka' san kraj tebe
    ka' te gledan dok budi se dan
    onda letit' znan
    nekin nasin obalama sna
    a da nikad nisan zna
    ni sam da poletit' znan

    Moran, moran izmislit'
    niku lipu sesnu ric
    da te za se sacuvan
    ja te molin nemoj ic'
    jer lipo za me jedino je
    kraj tebe ka gledan te

    Jer letin ka' san kraj tebe
    ka' te gledan dok budi se dan
    ka' san s tobon sam
    nekin nasin obalama sna
    a da nikad nisan zna
    ni sam da poletit' znan
    ---------------------------

    NIGDI MIRA NIMAN

    Zar stvarno mislis da nesto znas
    o ljudima i sire
    i da je svaki pokret tvoj
    pun jubavi i vire

    Zar stvarno mislis da razumijem
    to sta iman u glavi
    i da je lako nositi
    sve note i verse ove ljubavi

    Ref.
    Ja jos sricu snivan
    i tebe dozivan
    a nigdi mira niman
    neki govori mi glas
    da jos virujes u nas

    Vidin da imas snage jos
    al' me ne razumis
    vidin da ima nade jos za nas

    ----------------------------------

    Jedva da se secam
    dvanaest zvoncica na njenoj bluzici
    sam je crni djavo poturio note muzici
    vrtela prstic oko dugmeta
    starija joj sestra bila kao ukleta
    obecale kuci da ce doci i pre ponoci

    Jedva da se secam
    prvih pet-sest slova njenog imena
    mesec nesto flekav, k'o stara trumpeta limena
    vitlao Bozic jata zvezdana
    mrznuo je Dunav nizvodno od Bezdana
    a u nasem kraju, lepih seka iznad proseka

    Ref.
    I bas lakonoga, za drugoga zarucena
    a za mene narucena kod Boga
    moja lepotuska, nedopijen gutljaj vina
    dah karmina na krajicku opuska

    Ko reci par u spomenar

    Jedva da se secam
    da je ribnjak bio srmom okovan
    tad i nikad vise miris'o je sneg na jorgovan
    o, mati joj njena skrila papuce
    od mraza ringlov pred kucom napuce
    u ocove cizme pa do carde preko verande

    Ref.

    I teski lom u srcu mom

    'Ajmo deco

    Ref.

    Ko reci par u spomenar

    Ref.

    I teski lom u srcu mom

    Ti si more


    Sva jubav koju tija da san tebi
    nece stat u ovu pismu
    jer je veca nego more
    sta niz verse jon se cidi

    Sva jubav koju tija da san tebi
    nima sa se di iskrcat
    i to brime nece podnit
    moja zarobljena dusa

    Ref.
    Al' je cuvan jer te jubin
    ti si more
    ja te cutin, ja te cutin

    Sva jubav koju tija da san tebi
    mrvu srice, puno smija
    vako tokala me ne bi
    da je bilo ca san tija

    Kad napuste me svi

    Odavno blizu nema te
    sve je proslo kao san
    drugi ljudi bude me
    po cilu noc i cili dan
    sidim sam

    Di su sada jutra sva
    koja srca su nam takla
    di je jubav velika
    skupja krhotine stakla
    iza nas

    Ref.
    Al' jednom ka buden isa' priko rive sam
    znan doces ti da me vodis odavdje do vjecnosti
    da mi ruku das i podignes kad napuste me svi
    znam tu si ti, u meni

    Al' jednom ka buden isa' priko rive sam
    znam tu si ti, u meni