četvrtak, 03.07.2008.

JA SAM USKRSNUČE I ŽIVOT TKO U MENE VJERUJE NEČE UMRIJERET NIKADA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
EVO SVE ČINIM NOVO

Tada vaš Bog progovori: došlo je vrijeme kada će većina zgrada
biti sravnjena sa zemljom. Izgled pejsaža će se drastično promjeniti.
Samo jako mali broj građevina će ostati stajati i to posvuda.

Taj strašan čas je sada upravo počeo.
Da djeco tako će se pogošavati sa olujama,
vjetrovima, kišama i grmljavinom koja će posvuda
bjesniti. Pronađite mene svoga Boga u molitvama.
Čas srdžbe je već nad vama, nad čitavom zemljom.
Uvremenu koji slijedi nećete naći sigurni zaklon,
osim oni koje sam JA pripremio.
Slušajte me i slijedite me. Moji ađeli će vas voditi.
Moj štit će biti jedina nebeska zaštita.
Moji najmiliji pripravite se za ovo strašno vrijeme
što uistinu dolazi svima i svakome dijelu zemlje.
MOLITE, jer samo molitva će biti vaša snaga vaše
uže spasa.
AMEN. Draga djeco danas se moja riječ u potpunosti ispunjava.
KRALJICA LJUBAVI U MALOM LOŠINU.
don Branko

Objavljeno u 12:10 • Komentari (4) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Karizmatske teme iz života Crkve. Duhovne teme, slike, i sve što je u svezi s duhovnošću.
sve sto dolazi sa ovog bloga doci ce iskreno od srca

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Powered by eSnips.com



Free Web Counter
Free Web Counter
Nano Prša: O, SVETA MARIJO...
OSvetaMarijo-1.mp3




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Vitraj
Izrada vitraja
Forum.hr
Monitor.hr
Molitve
Portal o molitvi!
donbranko1@net,hr

Oglasi