četvrtak, 29.05.2008.

BUDI VOLJA TVOJA

Božja volja
BOŽE BUDI VOLJA TVOJA

Kada iza duge noći
Nova zora nam zarudi,
Oda sna se preneš šapćuć:
Bože tvoja volja budi

Danas svako moje djelo,
Svaki kucaj srca moga,
Svaka želja mojih grudi
Nek po volji bude Boga

Da l` mi danak sreću nosi
Il` me čeka zloba ljudi
Jednako nek duša zbori:
Bože, tvoja volja budi

Ili prošla cvjetnom stazom
Il po trnju noga moja,
Uvijek jedno želim zborit
Bože, budi volja tvoja.

Nek propadnu sve mi nade,
Nek me pusta želja mori,
Bože, budi volja tvoja
Duša nek mi uvijek zbori.

Nek kroz žiće prođem pusto
Izranjena sva od bola,
Sama i bez prijatelja
Bože, budi volja Tvoja

Kad izgubim drago biće
I kad bol mi steže grudi,
Prijatelj me razočara
Bože, budi volja Tvoja.

Kad me ljudi zlobno crne,
Osuđuju djela moja,
U zaborav kada padnem
Bože, budi volja Tvoja.

Kad me vatra boli ljuta,
Na postelju, oh, obori
Bože, volja Tvoja budi
Duša nek mi tiho zbori

I kad sunce mog života
Umorno na zapad krene
Bože, volja Tvoja budi
Nek taj uzdah hrabri mene

Bilo žiće dugo, kratko,
Prijatelji, strani ljudi
Uz smrtnu mi postelj bili
Bože, Tvoja volja budi.

Kad se zadnji uzdah vine
Bolest kad mi biće skrši
I kad zadnja suza kane,
Nek se Božja volja vrši

Hoću l dugo ili kratko
Čistilišta trpit muke
Kako hoćeš Ti, o, Bože
Vapiti ću dižuć ruke,

Volja Božja – ovo geslo
Nek me vodi putem raja,
Nek me jača da u boli
Duša mi ne očajava.

Kada jednom grobak hladni
Primi mrtva uda moja
Nek sa križa blješte slova:
Bože, budi volja Tvoja.

B.G.K.

Objavljeno u 19:06 • Komentari (5) • Isprintaj#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Karizmatske teme iz života Crkve. Duhovne teme, slike, i sve što je u svezi s duhovnošću.
sve sto dolazi sa ovog bloga doci ce iskreno od srca

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Powered by eSnips.com



Free Web Counter
Free Web Counter
Nano Prša: O, SVETA MARIJO...
OSvetaMarijo-1.mp3




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Vitraj
Izrada vitraja
Forum.hr
Monitor.hr
Molitve
Portal o molitvi!
donbranko1@net,hr

Oglasi