Istrakon

Daklem, za konvenciju znanstvene fantastike, koja će se ove godine održati od 23. - 25.03. u Pazinu (detaljnije pogledajte ovdje), pripremila sam i nekoliko komada nakita sa SF tematikom. Kako je evidentno da moram ASAP investirati u novi fotoaparat, iz ovog trenutnog sam uspjela iscijediti samo jednu jedinu slikicu, koja je upitne kvalitete, ali nadam se da će se ipak nešto vidjeti:




31.01.2007. u 08:51 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

uvid u moju maštu, ručicama pretočen u stvarnost


Smatrate li da bi vam neki komad nakita savršeno pristajao i/ili ga vidite kao poklon dragoj osobi, možete me kontaktirati mail-om na:
vnovos25@net.hr

Često posjećujem...

Nakit snova - Forum

Sponzor: plus.hr



Hobby art Chemaco

Lumos

NB net

Perla nakit



Meni srodne dušice...

Angelspring

Audry

Cordelia

Crna ofca

Elektra

Fantasywinds

Kitty Kat

Tippy

Ribica

Glamourgirl

Amorfia

Ignis

IP

Ithilnen

Jacy

Annie

Evenstar

Lorien

Lothlorien

Luka Nada

Pinkeye

Tiffany

Vanna

Bjorkica

Zelena

Beaderica

Copyright ©

Slike nakita zaštićene su autorskim pravima, pa molim da se ne koriste za umnožavanje, reproduciranje, reklamiranje, objavljivanje i sl. bez mog pristanka. Ukoliko imate potrebu za istima, možete me kontaktirati putem mail-a: vnovos25@net.hr
Naravno, i za sva ostala pitanja, prijedloge, narudžbe nakita i sve što vam padne na pamet, možete mi se javiti na navedenu mail adresu