< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Fight the demon inside myself

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Debela i Tužna
Audrey Fatburn
Beast
Who wanna be thin
Debelo Svinjče
From Hell
My secret Life
Megi
Holy
Black Butterfly
Butterflys are beautiful
Speed of Pain
Speed of Pain
Tviggy
Butterfly

nedjelja, 14.10.2007.

Od sutra sam na dijeti

Right, već 3 godine.
Jednostavno moram uspijeti. Imam 53 i pol kile i mora bit ispod 48.

Jebote, kestenje!!!!!!!!!!!!
Vjerojatno mi nećete vjerovati kad vam kažem da sam ga pojela barem kilu danas? A jela sam ga i prethodnih dana u slonovskim porcijama. Ne želim ni razmišljat koliko kalorija te bombe škroba imaju.

Od sutra:

Obavezno
trčanje bar 3 put tijedno
aerobic 3 put tjedno
voda bar litru i pol

Zabraanjeno: većina pekarskih proizvoda, kolači, slatkiši, ajvar, KESTENJE, sir i šunka, svinjetina, pečeni krumpir, grickalice, nescafe

Dozvoljeno:
1 šnita kruha dnevno, rižini prutići, voće, kuhano, slanci i crna peciva

Do 800 kcal dnevno rasporediti u 3 obroka


Neznam što je s mojim želucem, ne osijećam sitost više ni nakon partisućukalorijskog obroka.
Neznam što je s mojim mozgom, traži hranu i kada se taj moj turborašireni želudac.

Neznam što je s mojom dušom? Zar su nene odaje počele hrđati? Zar su oštirice mačeva koje su nekada borile da spoznaju svijet toliko otupile?
Zašto postajem hladna? Počinjem se bojati vizije ledene ledene kraljice koja osvaja prašnjave odaje moje podsvijesti?
Voljeti nekog znači biti spreman vezati se zauvijek uz tu osabu, ma što god se dogodilo. Voljenu osobu ćeš sljediti i dalje od Pakla. Voljenu osobu ćeš ljubiti i kroz usta nakaze. S voljenom osobam ćeš zaronit duboko. A ja se još gušim na površini.
Površno, ovisno deriš derište koje traži zaštitu.
Zer ja nisam sposobna voljeti?

Svi kažu da je prvi korak u mom stijecanju samopouzdanja prestanak opterečenosti s kilažom?
Pokušah. Neide.
Kada bi me odjednom počeo bolit kurac za to kaj ću uskoro počet kupovat hlaće sve većih brojeva to bi prestala biti ja.
Ja ću naći hrabrosti da težim svojem idealu vitkosti.
Hrana služi da nas održi na životu, primitivno je u njoj tražiti užitke i tako kompenzirati istinske duhovne vrijednosti samo zato jer smo slabi.

Slabi smo zato jer želimo biti sčabi. Slabi smo jer je najlakše biti slab.

- 23:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.