< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Fight the demon inside myself

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Debela i Tužna
Audrey Fatburn
Beast
Who wanna be thin
Debelo Svinjče
From Hell
My secret Life
Megi
Holy
Black Butterfly
Butterflys are beautiful
Speed of Pain
Speed of Pain
Tviggy
Butterfly

nedjelja, 09.09.2007.

Kad bi barem znala zašto

Image Hosted by ImageShack.us


Jutro. I ja bez snage da krenem u novi dan.
Šnita kruha sa šunkom.
Zalogaj lasagna i još lasagna. I komad pite od buče.
Zašto?
NEZNAM. NEZNAM ZAŠTO!!!!!!!!
12 štapića sa sezamom. 3 rižina prutića. Capuccino. Kifla od vanilije. Pol štrudle s višnom.

Tek je jutro. Kada bi samo znala zašto. Kako prestat? Kako prestat, kako prestat........ Zašto nemogu prestat.

Zdebljala sam se na maturalcu. 1 kilu. Jedna kila se ne osjeća. Ali ja je osjećam kao teret. Pretežak teret. Teret srama, slabog karakte, primitivizma, proždrljivosti.

Zašto tolko volim jest?
Zašto nemogu osjetiti sitost?

Jedino što me može spasiti je zatvaranje u vlastiti svijet. Čitat ću knjigu danas. Nesmijem više ništa jesti.

Sutra krećem u školu. prošli tjedan nam je bio slobodan zbog maturalca.

Do kraja polugodišta ću ostvarit svoj cilj.

Moram prestat tražit opravdanja za samu sebe da jedem.

Plan:

2 bilokoja dana u tjednu- do 500 kcal
doručak: 1 šnita dvopeka ili tosta ili pol šnite kruha, ponekad s malo meda ili pekmeza, ponekad same. i čaj bez šećera

ručak: jaja ili bijelo meso peradi ili nemasna riba, bez ulja i pvrće

večera: 1 voćka

Ostalih 5 dana jedem što mi dođe, trudit se jest što zdravije, manje kalorično i raspoređeno.

Vježbanje naravno nesmije bit zapostavljeno.

Ima li netko da mi se pridruži u ovoj 2+5 dijeti?

Vjerujte mi: u ova 2 dana se super pročistit, ubrzavate metabolizam i topite salo jer tada ne meješate bjelančevine i utgljikohidrate. Ako se ostalih 5 dana u tijednu disciplinirate smršavit ćete ful brzo. Ja sam već jednom bila na toj dijeti i stvarno je djelovala, ali tada sam izgubila snagu karaktera i disciplinu zbog nekih loših stvari koje su mi se desile.

Želim to vratit.
Pružite mi ruku....



Image Hosted by ImageShack.us

- 10:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.