< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Fight the demon inside myself

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Debela i Tužna
Audrey Fatburn
Beast
Who wanna be thin
Debelo Svinjče
From Hell
My secret Life
Megi
Holy
Black Butterfly
Butterflys are beautiful
Speed of Pain
Speed of Pain
Tviggy
Butterfly

ponedjeljak, 06.08.2007.

She is back

Bila sam na moru 2 tjedna.
Plivala, jela........poonekad noramlono (za normalnog čovijeka), ponekad malo (taman), ponekad previše ( i do 3000 kcal).
Teta je rekla da joj se čini da sam smršavila. Kako li je to lijepo za čut.
Imam 52.8 kila. Ubiti zbog ovih prežderavanja nisam skinula u cijela 2 tjedna više od pola kile, ali opet, bar se nisam zdebljala.
Danas sam pojela oko 2500 kcal. Moram li vam opisivati onaj mučan, okrutan osiječaj nakon toga, bilo u fizičkom, bilo u psihičkom smislu?

3 tjedna do maturalca. Moram doć bar do 50 dotad.
Brine me što se povrmenih pijanstava u ova 3 tjedna nemogu odreć. Moram se skršit bar jednom tjedno, a i same znate kako je svaki mililital alkohola razorna kalorijska bomba. Bar mi ne treba puno da se napijem.

Hrane mora bit sve manje, manje i manje.

Preumorna sam za neki dulji post. U komentaru koji sam napisala DiT sam izrazila veliki dio moje opsesije.

I moram vam se zahvaliti na ohrabrujućim komentarima. Inače živim u Zagrebu, pa ako neka od vas živi također tu ili dolazi u Zagarreb i želi se samnom upoznati bilo bi mi i više nego drago.
Moram s nekim uživo razgovarat o ovome. S nekim ko prolazi isto, jer ostali to ne razumiju. Jednostavno nemogu shvatiti. Nitko ni ne pokušava shatiti ovu bolesnu opsesiju kilama i hranom. A i onima koji pokušavaju ne uspijeva.
Bila bi i više nego sretna kada bi neka od vas bila voljna neći se samnom i otvoreno razgovarat o svemu. Milsim da bi obadvije strane profitirale.

Do idućeg javljanja

- 02:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.