Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments on/off

Opis bloga

Pročitajte iskrenu priču o životu jedne vampirice...I komentirajte naravno...
Image Hosted by ImageShack.us

ANA

Image Hosted by ImageShack.us

ARAGORN

Image Hosted by ImageShack.us

BESTIARIUS

Image Hosted by ImageShack.us

DAMIEN

Image Hosted by ImageShack.us

DIABOLUS

Image Hosted by ImageShack.us

KRAVEN

Image Hosted by ImageShack.us

LUCIAN

Image Hosted by ImageShack.us

LUIS

Image Hosted by ImageShack.us

MAJANDRA

Image Hosted by ImageShack.us

MARCUS

Image Hosted by ImageShack.us

MARTINA

Image Hosted by ImageShack.us

MICHAEL

Image Hosted by ImageShack.us

SELENE

Image Hosted by ImageShack.us

VICTOR

Image Hosted by ImageShack.us
XAVIER

Image Hosted by ImageShack.us

HUNTER

GONE WITH THE SIN

Gone with the sin
I love your skin
Oh… so white
I love your touch
Cold as ice
And I love every single tear
You cry
I just love the way you are losing
Your life

My baby, how beautiful you are
My, darling completely torn apart
You are gone with the sin my baby
And beautiful you are

You are gone with the sin
My darling
I adore the despair
In your eyes
I worship your lips once
Red as wine
I crave for your scent
Sending shivers
Down by spine
I just love the way you are
Running out of life

My baby, how beautiful you are
My darling, completely torn apart
You are gone with the sin my baby
And beautiful you are
You are gone with the sin
My darling

Linkovi

Teich
Ana-moja najveća vampirusha
Naša mala, ali opaka Lanica
Barby...hehe...Barbara-izvuci me iz nemogućih situacija
Žanica
Mi-mi...hehe
Ako želiš bit besmrtan-ovdje sam
Još jedan ljubitelj vampira
Marta :)
I want your soul...
Tina :)

We have been blessed with the scent of decay,
We crave for crimson blood,
We have been praised by the dead of night,
So spread your delicate black wings,
Feel free, take flight.

When all our souls entwined as one,
Don’t ever feel alone,
When all of our deadly kind unite together,
We will walk the dusty path of faith,
Soft steps, like a drifting feather.

Leaving the trial of human essence,
In our recurring destiny to battle,
Leaving the shattered life force within,
Losing to the vampirism drive,
Our real self dies, to our satanic sin.

Transforming into insanity’s child,
Living in despair,
Transforming into beautiful creatures,
Drinking the vital fluid of countless beings,
To satisfy our hideous features.

Our sharp haemic fangs of doom,
Sink into your soul,
Cleansing your body from red liquid circulation,
You fell peacefully to the ground,
Awake after the deep slumber, join our federation…

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 15.03.2008.

SUSRET SA SMRTNICIMA...

Probudila sam se u nekoj staroj šupi. Oko mene je bio mrak. Samo je jedna svijeća gorila.

*Di sam ja to?-pitala sam sama sebe misleći da oko mene nema nikoga
*Na sigurnome si...Valjda...-odgovorio mi je poznati glas
*Ana?!-vrisnula sam zaprepaštenim glasom i odmaknula se od mjesta od kud je dolazio njezin glas
*U redu je,neću ti više nauditi...Ni ja ni Diabolud...

Kada je izgovorila njegovo ime vidjela sam kako je nešto zabljesnulo u mraku.Bile su to njegove oči...
Tako lijepe,a opet tako smrtonosne...

*Selene...Ja neznam šta se samnom događa...Ja...Ja nisam bila svjesna onoga...Kao da je netko drugi upravljao samnom...Šta mi se događa?-pitala me sa suznim očima
*Neznam Ana,stvarno neznam...-govorim joj zamišljeno

Više mi ništa nije bilo jasno. Nisam znala na koga da sumnjam. Da li da vjerujem Ani ili ne...Iako mi se jedna osoba koja bi ovo mogla učiniti vrtila po glavi...Bila je to moja davna vampirska ljubav. Ali on nije bio bilo kakav vampir...Bio je psiho vampir. Mogao je ući u tvoje misli i izluđivat te. Mogao je upravljati s tobom kako god je htio, a ti ničega nisi bio svjestan. Ali zašto bi on napravio ovako nešto...

*Ana, Diabolus, ja odlazim odavde.
*A kamo ćeš?
*Idem kod Majandre.
*Tko je Majandra?
*Upoznala si ju dok je još bila obična smrtnica kao ti. Iako više neznam šta si ti...-odgovaram joj
*Misliš na S...?

Nije uspjela dovršiti,a ja sam odgovorila umjesto nje:

*Da,mislim upravo na nju. Prošlo je skoro godinu dana od kada živi svoj vampirski život. Znam da se skrasila u dvorcu i sigurna sam da već ima svoj klan. Idem kod nje jer će mi samo ona pružiti sigurno utočište. A ti malena...Ti odi doma i nastavi živjeti svoj život...
*Nejdem ja nigdje...Pa mi smo tu još tjedan dana...Zašto nas ne posjetiš? Sigurna sam da bi te svi u razredu voljeli ponovno vidjeti kako plešeš...Pa ipak si ti naša državna prvakinja...
*Ana...Za mene je ples prošlost...Ja nikada više neću plesati.-odgovaram sa suzama u očima

Dok sam bila smrtnik, cijeli život mi se vrtio oko plesa. Bila sam višestruka državna prvakinja u kombinaciji 10 plesova. Ana je znala koliko mi je stalo do plesa. Uvijek me dolazila gledati i navijati za mene skupa sa svim ljudima koji su imali veliku ulogu u mom tadašnjem životu. Ali od kada sam postala vampir...Nisam plesala...Nemam osjećaje...Ne mogu se sjetiti kako je to...Kad doživiš nešto tako čarobno...
U razmišljanju me prekine Diabolus.

*Selene...Ja sam bio plesač kao i ti...Ako želiš...Možemo otić i posjetiti tvoje prijatelje.
*Nisu mi prijatelji.-okrećem leđa i odlazim

Diabolus je potrčao zamnom,a Ana mi je viknula:
*Mi smo u discu «Kuba nights»!!! Očekujem te!!!

Znala sam da ne bi smjela ići tamo, ali nešto me privlačilo. Ponovno zaplesati...O tome sam mogla samo sanjati...
Sa Diabolusom sam otišla do hotela u kojem sam bila smještena zadnjih tjedana. Iz torbe sam izvukla jedinu haljinu koju sam još uvijek čuvala sa svojih turnira. Bila je to haljina u kojoj sam zadnji put nastupala kada sam osvojila 1.mjesto. T haljina je za mene bila posebna. Obukla sam ju na sebe, zakopčala plesne cipelice, napravila frizuru i našminkala se. Kada sam bila gotova pogledala sam Diabolusa i rekla mu:

*Idemo im pokazati kako se pleše!

Kada smo došli pred klub bila je užasna gužva. Brzinom munje progurali smo se i bez problema ušli unutra. Nisam niti uspjela promotriti sve oko sebe,a do mene je dotrčala Ana i vrisnula mi na uho:

*Sada će pustiti tvoju pjesmu za tango!!! Pleši nam!!!

Pogledala sam oko sebe i vidjela poznata lica. Bili su to moji nekadašnji prijatelji s kojima sam išla u školu. Pitala sam se šta im je Ana ispričala zašto više ne idem u školu.
Muzika je počela svirati. Diabolus me uhvatio za ruku i zavrtio. Totalno sam mu se prepustila. Obožavala sam tango. A očito i on jer se kretao kao da lebdi. Svi su nas pozorno gledali i vrištali kada bi napravili neki inače totalno nemoguć pokret za smrtnike. Totalno sam se uživila i nisam niti shvatila da koristim vampirske moći pomoću kojih se ovako savršeno krećem dok plešem. No nitko vije primijetio...Ili sam bar ja tako mislila. Kada je pjesma završila svi su nam čestitali, ljubila nas i grlili. Svi su se prema meni ponašali normalno. Ana im je rekla da sam napustila školu zbog plesa i da sada putujem sa Diabolusom i usavršavam se. I ko bi reko, svi su povjerovali. Zabavljali smo se, pili, plesali...Bili je kao nekada.
A onda sam osjetila nešto u zraku. Bio je to miris krvi. Neopisivo me privlačio. Nisam se mogla kontrolirati. Okretala sam se oko sebe i tražila izlaz iz disca. Nisam si mogla dopustiti da se razotkrijem. U toj mojoj histeriji slučajno sam se sudarila sa Martinom. Tada je miris krvi postao još jači.

*Oh Petra, tu si. Imaš možda flaster,porezala samse na čašu.-govori mi i pokazuje prst natopljen krvi

Nisam se mogla suzdržat. Očnjaci su mi izašli...Pokazala sam joj ih i glasno zarežala.
Nikada neću zaboraviti njezin prestravljeni izraz lica...

|.. take me in your arms, my love .. 21| .. I know you love me .. | #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.