TORTA S MAKOM I ČOKOLADOM



Kao dijete sam baš mrzila mak, ne znam tko bi me natjerao da pojedem komad makovnjače. Izbjegavala sam i one velike makovice koje su 80-ih i 90-ih baš bile popularne. I uvijek zrnca maka ostaju među zubima, to mu je jos jedan problem. Mak me uvijek asocirao na suhe kolače koja sam izbjegavala u širokom luku. Sve valjda dok nisam počela piti kavu pa mi sad uz kavu nema boljega od kriške suharka. sretan Dobila sam staklenku odlične domaće marmelade od šljiva i baš mi se učinilo da bi kombinacija mogla biti dobra. I bila je!

Sastojci (za tortu):
8 žutanjaka
8 bjelanjaka
200 g šećera
200 g maslaca
300 g maka
120 grama prženih i mljevenih lješnjaka
oko 250 g marmelade od šljiva

(za glazuru):
150 g čokolade
150 ml slatkog vrhnja
2 vanilin šećera

Priprema:
MIksajte 100 g šećera i maslac. Kada smjesa postane homogena dodajte jedan po jedan žutanjak i sve dobro izmiješajte. Bjelanjke miksajte s preostalih 100 g šećera te pjenjačom umutite mak i lješnjake. Zatim pomiješajte dvije smjese. Kalup za torte promjera 28 cm obložite masnim papirom i namažite maslacem. U prethodno zagrijanoj pećnici pecite oko 40 minuta na 170 stupnjeva. Pečenu tortu izvadite iz pećnice i ostavite da se ohladi. Kada bude mlaka (ali ne hladna), izvadite je iz kalupa i stavite na tanjur na kojem ćete je poslužiti. Premažite cijelu tortu marmeladom. Sada pripremite glazuru. U slatkom vrhnju otopite čokoladu i vanilin šećer i pustite da provrije. Odmah premažite tortu preko marmelade. Kada torta bude hladna, poslužite je!


01.10.2012. u 12:55 | 5 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>