S ANDREOM ZA STOLOM

Naravno, kasnim, ali ne svojom krivnjom. Ovaj je post trebao sinoć biti napisan, međutim ulogirati se na blog.hr bilo je nemoguće. Andrein blog mi je u samim počecima moga blogiranja odmah zapeo za oko, a skoro pa je nevjerojatno da svako njezino novo jelo koje objavi ja poželim isprobati. Sve što sam pretpostavljala o Andrei, potvrilo se kada sam je upoznala, mlada je, vedra, zanimljiva i kritična! Jedino sam očekivala da govori u damatinskom narječju, kad ono, ništa od toga! sretan

Sva jela koja smo isprobali bila su više nego odlična, nemam nikakvih zamjerki, oduševila me gorgonzola u juhi od brokule, pinjoli u rižotu s bukovačma, a posebno lungić u umaku od krušaka (naravno, mužu sam morala i rižu skuhati). Lungić jedino nisam pekla u pećinici, nego na grill tavi. Dimljenu pastrvu sam prvi put kupila zbog Andreinog recepta, i to je definitivno ručak koji će kod nas biti češće zastupljen. Brzo je i fino!
Evo da, ne duljim, vidite što sam isprobala!

Juha od brokule s gorgonzolom


Krem juha od bukovača


Lungić s umakom od krušaka


Penne rigate s dimljenom pastrvom


Puding od tapioke sa začinima


Rižot od bukovača s pinjolima


Još sam si toga zabilježila i kanila isprobati, no naravno, nisam stigla. Ipak, danas je za ručak pečeni picek s medom i kurkumom!

31.01.2010. u 23:57 | 14 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?


<< Arhiva >>