TIRAMISU



Ova poznata talijanska slastica često se nađe u mome hladnjaku. sretan Velik je broj recepata i varijanti ovoga kremastoga kolača, a svima su im zajednički neizostavni sastojci: piškote, kava i mascarpone. Česta je i varijanta sa sirovim jajima, no ja kao veliki ziheraš volim jaja uvijek termički obraditi. Piškote možete napraviti doma, a ako nemate dovoljno vremena i volje poput mene, odlične su i kupovne. Neki u kavu dodaju rum, ja rum ne volim pa ga izbjegavam u kolačima. No da ne duljim, evo recepta po kojem sam ja radila tiramisu!

Sastojci:
36 piškota
5 žutanjaka
130 g šećera u prahu
4 dl vrhnja za šlag
500 g mascarponea
3 dl mlijeka
2 žlice instant kave
kakao u prahu za posipanje

Priprema:
Na pari tucite žutanjke sa šećerom. Istucite slatko vrhnje u šlag, a posebno istucite mascarpone. Pomiješajte jaja sa šećerom, šlag i mascarpone i promiješajte žlicom.
Dobro ugrijte mlijeko te mu dodajte instant kavu. (Naravno, možete i skuhati tursku kavu pa dodati mlijeko). Piškote umačite u kavu i slažite u protvan. Preko prvog reda piškota stavite pola količine kreme. Zatim složite još jedan red piškota (opet umočenih u kavu) i na njih stavite ostatak kreme. Dobro ohladite u hladnjaku (najbolje preko noći) te obilno pospite kakaom u prahu. Dobar tek!

26.10.2008. u 09:39 | 10 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>