STIGLA PLAĆA... - valex - Blog.hr

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

slatki blog


MySpace Layouts

MySpace Layouts



STRANICA OD SALONA DI IDEM NA PRAKSU: cure obavezno ju pregledajte, možda se odlučite na neke tretmane....
EOS


Moj MSN:
tinarendulic@hotmail.com



THIS IS ME.....

Image Hosted by ImageShack.us



SOMETHING ABOUT ME......

IME = Valentina

GODINA = 19

NADIMCI = Tina, Vale, Valex

DATUM I GODINA ROĐENJA = 07.06.1989.

ZAVRŠENA ŠKOLA = Prirodoslovna škola Vladimira Preloga
= smjer - kozmetičar

NAJDRAŽE BOJE = žuta i naranđasta

SLUŠAM = narodnjake, strano - hip hop, r´n´b, domaće, ma uglavnom svašta......

VOLIM = svoju obitelj, frendice, dečke, plivati, plesati, pjevati, izlaziti, smijati se po cijele dane, sport - nogomet, rukomet.....

NE VOLIM = laži, nepravdu, tračanje, tamne boje, suze....

NAVIJAM ZA = Dinamo, Arsenal





MySpace images

MySpace



blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout



Image Hosted by ImageShack.us




BLOGOVI OD FRENDICA I FRENDOVA:

tajčy
renčy
tamy
nina
trius fantastikus
fix
vlatko



OVE ČITAM AL NE ZNAM OSOBNO:


jurica :)
ivana
igor
zlockooo
ne duguješ ništa...
cazz
sad idi, briga me
mare
doll
black and white blog







Image Hosted by ImageShack.us





ZAKON MLADIH......


1. poljubac u obraz-prijateljstvo
2. poljubac u čelo -čežnja
3. poljubac u ruku -poštovanje
4. poljubac u vrat -strast
5. poljubac u usta -ljuBaV
6. poljubac u rame -pohlepa
7. tuče li cura dečka on ju ima pravo poljubit!!
8. naljuti li cura dečka-"kazna" od 10 pusa
9. ugasi li cura dečku šibicu-želi biti voljena
10. prije ljubljenja ne smije se pušiti!!
11. prije ljubljenja glava leži na ruci dečka!
12. ako cura sjedi,onda sjedi na dečku!
13. poljubac po pravilu traje 5-10min!
14. poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15. spotaknuti se na odlasku-ne može bez tebe
16. stisak ruke-htio bi biti s tobom
17. stati na nogu -ljubavna izjava
18. dirati po kosi -ne može bez tebe
19. kašljucati -VOLI te
20. treptati očima -dali me viliš?
21. staviti kažiprst na usta-zagrli me
22. grickati nokte - ljubomora
23. gledati u oči -voli te
24. palac na usta -poljubi me
25. igrati se prstom -sanjala sam te
26. kod pitanja za hodanje-šaka:DA
uhvatiti se za čelo:NE
27. pucketati prstima danas dobro izgledaš
28. uzme li cura nešto dečku-danas ti stojim
na raspolaganju
29. štucanje -sutra u isto vrijeme
30. štipanje -želim ti nešto reči
31. stati na petu-voli samo tebe
32. tuče li dečko curu-bidi mi cura
33. isplazi ti jezik -odmah me poljubi
34. pusa s jezikom -duboka ljubav
35. lagan poljubac u usta-prijateljstvo
36. prije ljubljenja treba gledati u oči!
37. NE SMIJE SE ZLOUPOTREBLJAVATI LJUBAV CURE!
38. dečko ima pravo ljubiti 13 cura godišnje!
39. za poljubac netreba moliti već dati!
40. poljupci s jezikom su dozvoljeni!
41. gleda li dečko curu više od 3min-ljubomora
42. pokloni li cura dečku"zakon mladih"-VOLI GA
43. pokloni la dečko curi"zakon mladih"-VOLI JU




LOVE IS IN THE AIR.....

image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blog images

Blog images



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friends Icons

Friends Icons



MySpace hosted images

MySpace



Blog images codes

Blog images



free image hosting hosted images

free image hosting



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons


[nedjelja][30.09.2007.]

STIGLA PLAĆA...

Hello, u petak sam išla provjeriti u banku dal je plaća sjela i naravno da je, već joj je bilo i vrijeme..2 600 - dobra cifra za trošenje..hehe..prvo si moram kupiti nove čizme i jaknu a ak kaj ostane onda to trošim na kozmetiku, bon i ostale gluposti...
Naravno moram i svoje curke počastiti sa kruškovcem, hehe party
Kad sam u petak navečer došla doma, čekala me tužna vijest - mojeg peseka Johnny - a je pogazio auto, plakala sam se ko luda kad sam ga vidla mrtvog kad leži na zemlji... crycrycrycry
Fakat mi je ovaj vikend bio tak dosadan bez njega, tak mi fali, jako, jako...
Kak je luka zatvorena tak sam išla sa susjedom u routu 66, nisam nikad bila tam subotom navečer i mogu reći da je predobro tam, čak možda bolje nego u luki jer mi je već luka malo dosadila - već znam u kolko sati bude koja pjesma...dobro dođe malo promjena mjesta izlaska...
Bile smo od 21.00 do 02.00 - nismo bile duže jer smo imale danas neke obaveze ujutro...budemo sljedeći vikend duže zaružile...vidla sam cijelu ekipu kaj u luku dolazi....a i dosta onih kaj ih ne znam pa je bilo zanimljivije...hehe
I tak toliko od mene - počeli su sa ispitivanjem pa moram štrebati ko luda....ajde čaos



komaj (24)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.