< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































subota, 13.01.2007.

HY

Images for your blog



Evo da vam se malo javim sama sam cijeli vikend , moji su u Vinkovcima na svadbi , sisterka mi radi a kad dođe doma odma ide dečku a i danas ide van tak da uživam sama !!!! Meni se nije dalo ić sa starcima jer bi crknula od dosade s njima !! Ujutro su išli negdje oko 6 ,pola 7 , u kući je bila strka i galama poludila sam kad su me probudili svojom dernjavom burninmad još sam se počela derat da idu više !!! Na odlasku dođe moj stari sisterki pazi na malu da ne radi gluposti , a moja sestra da da budem he he samo neznam na koju foru jer kaj je najbolje nje opće nebude bilo doma partysmokin tak je bilo i zadnji put kad je katy ostala kod mene thumbup !!!!! Jao još samo sutra i opet počinje faking škola od koje mi je zlo headbang još sam stalno ujutro i moram se rano dizat i nikad se ne naspavam bangnamcor Pa to bi bilo to nemam više šta za reč osim uživajte u zadnjih par dana slobode točnije u posljednjim satima kissssssss kisskisskisskisskiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 7| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>