< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































četvrtak, 04.01.2007.

Nova 2007

rofl Evo ipak sam se odlučila i nešto napisat , pa započetak ću poćet s proslavnom nove godine !!!!
Sve je počelo 24.12 . na mojem rođendanu kad sam se dogovorila s frendicom da ćemo napravit mali tulum samo za nas dvije , a kad smo kod mog rođendana bile su kod mene Iva i Katy , prvo smo se sređivale i zezale u mojoj sobi a onda nas je moja sestra odvezla do saturna ( to vam je diskoteka ) uglavnom dobro smo se zabavile i isplesale ( a katy posebno jel da , katy ? ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A osim šta smo cjelu noć plesale i gledale dal ima koji zgodan dečko nije se ništa značajnije desilo !!!
E da se mi vratimo na novu godinu , rekla sam da frendica i ja organiziramo tulum samo za nas dvije , e malo smo se zeznule , došle su još dvije frendice tako da smo nas četri zajedno dočekale novu , a sve bi to bilo super da se tu nije našlo alkohola !!! party Prvo smo popile red bul , pa nakon toga čokoladni liker , pa da bi prešle na votku ,a u ponoč naravno šampanjac , i onda se moja frendica sjetila da u kući ima pive pa smo na kraju sve dobro utemeljile s pivom !!!!!!!!!! A pritom nemoram ni spominjat da je tu bilo valjanja takvih gluposti , a smijeha tek a najbolje od svega šta smo se počele smijat bez razloga u večini slučajeva , e to vam je tako kada smo mi same u kući a doma ostavite alkohol i onda se desi ovo , a iskreno baš se i ne sječam svega najbolje , e da još smo gledalemrak film 3 i umirale od smijeha rofl Došla sam doma u 4 i 10 , prije toga smo se još zezale i glupirale na krevetu kod frendice , ja sam išla doma a cure su prespavale !!!!! Došla sam doma izvukla piđamu iz ormara legla u krevet u palila si mp4 slušala muziku iza toga je došo moj buraz , sestra je došla doma u 6 a starci u 7 u jutro pa mislim i onda meni nekaj prigovaraju a djeca došla doma prije njih smijeh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 12| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>