< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































srijeda, 22.11.2006.

Ej ljudi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pa evo i mene nakon nekih 2-3 tjedna ne pisanja posteva , al fakat nisam niš stiga a i kad bi imala vremena nije mi se baš dalo pisat jer dolazim doma crknuta ! Još mi je sad počela praksa odem od doma u 6 ujutro i vratim se u 6 navečer i još treba učit !!!!!!!!!!!!! bang Jedva čekam praznike , jest da se neču baš puno odmorit jer je prvo moj ročkas , pa božić , nova godina i da ne nabrajam dalje !!!
Sad prvo je rođendan katy , koji jedva čekam jer konačno jedan vikend kad neču morat učit , a i nakon dužeg vremena konačno čču se vidit sa katy i gaby !!!! Danas hvala Bogu nije bilo škole , tj, morali smo se pojavit , ja sam ušla u školu , pitala dal ima nastave , okrenula se i otišla doma ,e to ja zovem bespotrebnim muvanjem po gradu !!!!!!!!!!! Evo to bi bilo to kissssssssssssss !!!!!!!!!!!

|komentiraj 8| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>