< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































petak, 13.10.2006.

Ludilo !!!!!!!!!!!!!!!!

Pa evo i mene opet nakon dugog , dugog vramena !!!! Mislim pisala bi ja , ali ovaj put nisam ja kriva
več mi internet nije radio burninmad!!!!! U skoli je i dalje sve isto , za sad dobro kolko može bit !!!
Ovaj tjedan smo imali predavanje o sidi , zaštiti , mislim nebi u detalje al uglavnom mi smo rikavali od smjeha !!!! Znam da ta tema baš i nije smješna , al mi smo morali radit neke stvari , koje nebi spominjala , uglavnom glupirali smo se i smijali puna dva sata smijehU ponedeljak smo imali tjelesni al ja ga nisam vježbala pa smo ja i moja frendica bile asistencija !!!!( morali su radit stoj na rukama) Uglavnom jedna se cura nije mogla zadržat na rukama i pala je na drugu stranu , no to nije najgora stvar koja se desila uz nju smo roknule moja frendica i ja , misli cjela je dvorana crkavala od smjeha , a da stvar bude bolja , s nama je u dvorani bio još jedan 1 razred samo su oni opći smijer !!!!! Uglavnom to bi bilo to !! KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS svima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskiss

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>