< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































nedjelja, 20.08.2006.

"dadilja"

burninmadburninmadZašto starci uvijek sve upropaste ??????????????
Dođem doma s mora , ljepo se dogovorim s društvom , da čemo se
nač , i onda mi starci priopče divnu vjest " sutra dolazi Mateo i pazit češ na njega
ovaj vikend , jer njegovi idu na neku feštu i nemaju ga di ostavit " !!headbang Ja sam poludila , cjeli vikend
s klincem od 5 godina , kojem se koji put zna desit da se
popiški u krevet !!!!!!!!!!lud Taj dan sam još nekak preživjela , al sad je trebalo ić na spavanje , ajde uspjela sam ga nagovorit , mali je ubrzo zaspao !!!! Samo sam se nadala da mi se ne upiša u krevetu !!!! E da zaboravila sam malog je bilo samog strah spavat pa je moro spavat u mojoj sobi na mom krevetu a ja pokraj njega !!!!! Ne samo da je bilo vruče i da nisam mogla spavat , več mali tolko nemirno spava da me uspio cjelu izudarat nogama i rukama , da sam se ujutro probudila s masnicama !!!!!!!!!!!!!!! Poslje ručka sam se morala igrat s njim burninmad i mali me uspio udarit s medekom , al tolko jako da sam si rasjekla usnicu !!!!!!!!!!! zaliven
Malo kasnije je došla moja frendica i bar me na kretko spasila od male nemani !!! Poslije je još malo igro igrice na kompljuteru i onda je moro doma !!!!! smijeh E nemate pojma kolko sam priželjkivala taj trenutak , da malo derište konačno ode doma rofl!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIslim čuvala sam puno klinaca , i bilo mi je ok s njima , al ovo je stvarno bilo previše !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kisssssssssssss kisssvima kisskiss!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>