< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































petak, 18.08.2006.

HY

Ja sam vam jučer došla doma s mora , i tako mi je žao šta sam otišla ,ja bi
nazat u Peruški !!! Bilo mi je super , jedino mi je žao šta je dosta ljudi
s kojim sam se družila več otišla doma , al ih je još dosta i ostalo !!!
A osim njih skompali smo se i s curama i dečkima koji tamo žive
i bilo nam je zakon !!! Na žalost padalo je dosta kiše i nismo se svaki dan
mogli kupat , al smo zato svaku večer išli van !!! Da čak i po kiši , dva su se dečka išli vozit
na skuteru , jedan je vozio a drugi je držao kišobran , a stvarno su ludi , i tako su
se vozili okolo na okolo dok im nije dosadilo i dok nisu bili mokri thumbup Kiša je sve jače padala , a i bilo je dosta kasno i morali smo doma !!! A Nikola , Igor , Amir , Katy , Petra i ja smo se zaputili doma , obično nam treba 25minuta do naših vikendica , al ovaj put je trajalo više od 1sat , pa sad šta smo radili , e da smo znate , Igor I Nikola
ko da su podivljali , počeli su doslovce skakat po lokvama
i bili su ful mokri , a ne samo oni več i mi , počeli su se skidat , mislim samo majce i tenesice , Igor je bacio i čarape
vjerojatno se sad razgračuju negdi u grmlju !!! I tako smo se zezali i glupirali sve do vikendica !!!! Uglavnom bilo nam je super , i dani su nam stvarno brzo prolazili partysmokin jedva čekam iduče ljeto da idem na more !!! Kisssss svima , uživajte kisskisskisskiss

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>