< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































srijeda, 09.08.2006.

By by

Samo da se javim , sutra idem na more ,
i moram se dić več u pet tj, i prije
jer u pet krečem burninmad
Al nema preživjet ću , valjda ???
Kad se vratim s mora napisat ču
malo veči post sa svim glupostima koje smo izvađali
i ono od prije kad sam bila na moru
jer mi se prije nije dalo baš pisat !!!!
Danas sam bila kod doktora , nosila sam
nalaz od krvi , i samo kaj nisam počela plakat
jer mi je rekla da moram dalje na kontrole
zato jer ima pre malo željeza , na sreču prepisala mi je
neke tablete , pa mogu na more !!! :thumbup
Al ču zato morat ič čim se vratim doma
nažalost namcor !!!
Evo to bi bilo sve , uživajte , kisss svima kiss!!!!

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>