< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































srijeda, 02.08.2006.

Hy

kissEvo ja sam vam se u nedelju vratila doma s mora , ( nisam vam prije stigla ništa pisat )
i bilo nam je ludo , samo sam ja morala doma baš kad je bilo naj bolje i kad se skupila cijela ekipa !!!!headbang
Po običaju zadnji dan je bio naj luđi , Gaby , Katy , Sandra i ja smo se išle vozit čamcem ( največi je problem bio u tome šta je moj tata ostavio motor doma pa je trebalo veslat )burninmadi možete zamislit na kaj je to ličilo , uglavnom išle smo do krnjice , a do onuda ima dobrih 2 sata veslanja ( sad recite da smo normalne ) kad smo stigle , zavezale smo se , Sandra i ja smo ostale u čamcu i umirale od smjeha , dok su Gaby i Katy otišle bose po kaktuse , koji su nam poslužili kao dokazi da smo bile u Krnjici i opravdanje pred starcima !!! Pošot nas več duge nema skužile smo da bi bilo pametno da se vratimo , ali problem je bio u tome šta se nismo mogle prestat smijat , i cjelo vrijeme smo se vrtile u krug ( ne moram vam ni govorit da su ljudui na plaži krepavali od smjeha !!!Kad smo se konačno izravnali i krenuli do nas su došli neki dečki s čamcem i motorom , pa su nas odšlepali veči dio puta , a onda smo nastavile veslat !!! Naši starci su umeđu vremenu digli paniku ,čak su poslali susjede s čamcem da idu vidjet di smo , na sreču sve je bilo ok , starci su bili malo ljuti al su se ubrzo smirili thumbuprofl!!!! Uglavnom bilo nam je zakon , dobro bilo je malo okršaja sa starcima jer smo svaku večer kasnili doma al nema veze !!!!! Drugi tjedan vjerojatno opet idem na more , jedva čekam !!!
kissss svima kisskisskisskisskiss

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>