< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































petak, 21.07.2006.

Hy

Evo i mene malo , samo da se javim
ja vam sutra opet odlazim na more
tak da vam neću ništa pisat i
odgovarat na komentare namcor
Moram se dić več u 4 u jutro headbang
neznam kak će to proč , tj , kak me bude mama uspjela izvuć iz krevete , mislim nisu mogli nać
bolje vrijeme , al nema veze
preživjet ću nekak thumbup
Jedva čekam , dolazi gaby i katy i
bit če nam zakon rofl!!!!!!!!!!
KISSS SVIMA kisskiss!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

ponedjeljak, 17.07.2006.

MORE , MORE ( 1 DIO )

Evo i mene konačno sam se
vratila doma , pa da nešto napišem
Došla sam jučer u pola 11 doma ,
i onda me još dočeka fešta ,
moja seka je slavila 23 rođendan
i cijela se ekipa okupila kod mene
doma , a onda su u pola dvanaest
otišli van !!!!! smijeh A Monika i ja
smo konačno otišle spavat , jedva smo
držale oči otvorene !!!!!! zijev
A na moru mi je bilo ok , mislim
morala sam 2 tjedna trpit sestričnu ,
koja mi fakat ide na živce i ne
podnosim ju !!!burninmad
Samo kaj se nismo potukle ,
malo je falilo , mislim cura je
stvarno lud jedva sam čekala
da idem doma , išla sam sa susjedima
tak da buraz nije bez veze trebo dolazit
po nas !!!! party Malo smo se zgužvali
bilo nas je petero u autu , i još
cucak , koji je 3 puta prdnuo
da smo otvarali sve prozore ,
pa mislim kud jadnog psa vuku
na more headbang stvarno
retardiranio :lud !!!!! Evo to bi bilo to
za tjedan dana idem ponovo na more
i jedva čekam !!!!!!! kisssss svima kisskiss

|komentiraj 6| printaj| #|

 

 

 

 

 

ponedjeljak, 10.07.2006.

More

Evo ovaj post vam piše Valerijina kuma Katy jer je Valerija na moru. (Da, uživa ona s komadima naughty dole, a skoro i ja idem k njoj. ) Tako da će vam vratiti komentare čim dođe iz Istre, a do tada uživajte mi i big kissa od Katy party wave

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

utorak, 04.07.2006.

jedna ružica

blog images


HY ljudi evo samo da se javim ,
neznam šta da vam pišem
pa sam stavila slikicu !!!!
Evo to je sve , kissssssssss
svima kisskisskiss

|komentiraj 9| printaj| #|

 

 

 

 

 

nedjelja, 02.07.2006.

NEPROSPAVANA NOĆ !!!!!!!

smijehpartysmokinSamo da se javim , katy i ja smo i dalje same doma
i malo nam je dosadno , do malo prije je kod
mene bila frendica Iva , mi u ova dva dana
skoro pa i nismo spavale , tj, ja sam zaspala
oko dva , dok se katy zezala na chatu , a
onda sam se i ja probudila oko četri u
jutro , a katy je taman gasila komp , e
onda smo nas dvije pričale pa negdi do pola 6
zezale smo se i smijale ko lude , a onda smo zaspale
i probudile oko deset , točnije ja sam se oko 10
a katy je produžila do 11 . 10 .h !!!!!!!
Jučer na večer smo išle peč palačinke ,
ipale su super , al smo se mi opet zezale
cerekale , i svaka je pojela samo 1 , jer su nam se zgadile
dok je keti pričala , a o tome kave je gluposti
izvađala i šta je pričala radije ne bi roflsmokinpartythumbup, i nakon toga
smo otišle "spavat " samo smo ovaj put zaspale oko pola 5
i probudile se oko 9 h burninmad !!!!!!!!!!!!!!!!
Kisss svima kisskisskisskisskisskisskiss

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

subota, 01.07.2006.

CIAO

Napokon ljudi , sama sam doma cjeli vikend
starci su mi otišli na more , a ja sam doma
s katy i uživamo , i izvlačimo moju sisterku
od staraca , rekli smo da je na kavi , a zapravo je
otišla kod dečka he he thumbupsad ču ju moč
ujenivat tak da me nemre izdat ak napravim neko
sranje !!!!smokinpartycerek
Do sad smo bile na chatu jer nismo znale
kaj bi pa smo zezale neke likove , nevjerojatno
kak ima glupih ljudi , sve su popušilirofl!!!!!!!
Evo to bi bili to , kissssssssssssss svima kiss!!!!!

|komentiraj 2| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>